samo za člane dms
5 kampanj za pospeševanje prodaje
Veliko govorimo o 'data driven' kampanjah, vendar podatke uporabljamo v omejenem obsegu. Salesforce ugotavlja, da samo 1 od 5 spletnih trgovcev uporablja segmente ciljne publike, čeprav vemo, da lahko s segmentacijo ustvarimo tudi do 5x več prihodkov, kot če komunikacije ne segmentiramo. Andreja Gregorka in Nino Erjavec (Renderspace) sta nam razkrila, kako pospešiti spletno prodajo z email marketingom.
Format
DMS Taktik
Tema
Email marketing
Sogovorniki
Andreja Gregorka, Nino Erjavec
Trajanje
64 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Andreja Gregorka
O PREDAVATELJU
Andreja Gregorka je svojo pot kot vsebinka začela v vlogi novinarke na radiu, TV in tisku, kasneje pa je presedlala v vsebinski marketing in SEO pisanje. Na področju marketinške avtomatizacije, CRM-ja in drugih digitalnih orodij se je kalila v FrodXu kot poslovna svetovalka in projektna vodja, danes pa v vlogi strateginje pomaga ekipam v skupini Pristop oblikovati komunikacijske strategije in taktike na digitalnih kanalih.
Nino Erjavec
O PREDAVATELJU
Nino Erjavec je izkušeni vodja projektov pri podjetju Renderspace, kjer vodi digitalne projekte za naročnike iz različnih industrij, vključno s Telekomom Slovenije, Lisco, Sava Hotels & Resorts, Interblockom in drugimi. Specializiran je za razvoj spletnih strani, trgovin, mobilnih aplikacij, e-mail marketing, SEO ter analitiko.