samo za člane dms

5 kampanj za pospeševanje prodaje

Veliko govorimo o 'data driven' kampanjah, vendar podatke uporabljamo v omejenem obsegu. Salesforce ugotavlja, da samo 1 od 5 spletnih trgovcev uporablja segmente ciljne publike, čeprav vemo, da lahko s segmentacijo ustvarimo tudi do 5x več prihodkov, kot če komunikacije ne segmentiramo. Andreja Gregorka in Nino Erjavec (Renderspace) sta nam razkrila, kako pospešiti spletno prodajo z email marketingom.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Email marketing

Sogovorniki

Andreja Gregorka, Nino Erjavec

Trajanje

64 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Zakaj podatkovno vodena avtomatizacija?

Pomembnost segmentacije ciljne publike. Kako pridobiti kontakte?
Izzivi in pogoste napake email marketinga.
Primer uporabe orodja Klaviyo.

Andreja Gregorka

O PREDAVATELJU
Andreja Gregorka je svojo pot kot vsebinka začela v vlogi novinarke na radiu, TV in tisku, kasneje pa je presedlala v vsebinski marketing in SEO pisanje. Na področju marketinške avtomatizacije, CRM-ja in drugih digitalnih orodij se je kalila v FrodXu kot poslovna svetovalka in projektna vodja, danes pa v vlogi strateginje pomaga ekipam v skupini Pristop oblikovati komunikacijske strategije in taktike na digitalnih kanalih.

Nino Erjavec

O PREDAVATELJU
Nino Erjavec je izkušeni vodja projektov pri podjetju Renderspace, kjer vodi digitalne projekte za naročnike iz različnih industrij, vključno s Telekomom Slovenije, Lisco, Sava Hotels & Resorts, Interblockom in drugimi. Specializiran je za razvoj spletnih strani, trgovin, mobilnih aplikacij, e-mail marketing, SEO ter analitiko.