samo za člane dms - pro in neomejeni

Pripovedovanje zgodb

Kako nekaj, kar vsak od nas pozna in poseduje, spremeniti v veščino?
Format

Marketing TOPX

Tema

Storytelling

Predavateljica

Maruša Grah,
Mobik

Trajanje

180 minut

Predavanje razkriva ...

v dobro zgodbo preprosto ne moremo biti nevpleteni

Pomembnost zgodb

Avtentičnost se gradi skozi bogate, večplastne zgodbe z junaki, ki se mučijo, ne uspejo in navkljub vsemu zmagujejo..

Zgodba kot komunikacijsko orodje

Vsako sporočilo še ni zgodba. In nobene potrebe ni, da je vsaka tržna komunikacija zgodba.

Struktura zgodbe

Občinstvu postrezite angelski koktejl hormonov in dobro poznajte njegove sestavine.

Moč pripovedovanja zgodbe

Zgodbe so najbolj naravni vir empatije v komuniciranju.

Maruša Grah

Vodja marketinga, Mobik
O PREDAVATELJICI
Marušo Grah je karierna pot vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.