samo za člane dms - pro in neomejeni
Pripovedovanje zgodb
Kako nekaj, kar vsak od nas pozna in poseduje, spremeniti v veščino?
Format
Marketing TOPX
Tema
Vsebinski marketing
Predavateljica
Maruša Grah,
Mobik
Trajanje
180 minut
Predavanje razkriva ...
v dobro zgodbo preprosto ne moremo biti nevpleteni
Pomembnost zgodb
Avtentičnost se gradi skozi bogate, večplastne zgodbe z junaki, ki se mučijo, ne uspejo in navkljub vsemu zmagujejo..
Zgodba kot komunikacijsko orodje
Vsako sporočilo še ni zgodba. In nobene potrebe ni, da je vsaka tržna komunikacija zgodba.
Struktura zgodbe
Občinstvu postrezite angelski koktejl hormonov in dobro poznajte njegove sestavine.
Moč pripovedovanja zgodbe
Zgodbe so najbolj naravni vir empatije v komuniciranju.
Maruša Grah
Vodja marketinga, Mobik
O PREDAVATELJICI
Marušo Grah je karierna pot vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.