samo za člane dms

Kako nove blagovne znamke narediti drugačne?

Relove, Alternative+, Bitchy Club. Znamke, ki vsaka na svoj način naslavljajo potrebe uporabnikov ter trende na trgu. Kako so nastale in kaj je še pomembno pri kreiranju znamke? Na članskem meet-upu smo se pogovarjali o izzivih nastajanja nove blagovne znamke, med drugim tudi o tem, kako se razlikovati od drugih.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Članski meetup

Tema

Blagovne znamke

Sogovorniki

Katja Goljar,
Jan Habat,
Žare Kerin,
Anja Korenč

Trajanje

84 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kreiranje blagovne znamke pomeni, da z besedo, formo ali simbolom ustvarimo distinkcijo od drugih znamk. 


Alternative+ v tujini deluje predvsem v sodelovanju s trgovci kot trgovinska znamka, saj je tako lažje prodreti na tuje trge. 

Delovanje znamke Relove temelji na treh vsebinskih stebrih: Trajnosti, skupnosti in izobraževanju. 

Največji izziv Bitchy kluba je bila uporaba kletvice v imenu. Kaj jim je ta prinesla?

Predavatelji

Katja Goljar

Soustanoviteljica blagovne znamke Relove
Katja Goljar je študirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. V času Covid pandemije pa se je podala v svet podjetništva, mode in trajnosti. Katja je soustanoviteljica blagovne znamke Relove, ki ponuja trajnostne kose oblačil. Citat, ki ji je pomagal pri podjetniški poti je: »The key to success is to start before you’re ready.« Meni, da so za uspeh potrebni predvsem vztrajnost, pogum in konsistentnost.‍

Jan Habat

Soustanovitelj podjetja Alternative+
Jan Habat je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, med študijem pa se je izobraževal tudi v tujini, in sicer v Kanadi na Queen's University. Na svoji poslovni poti se zavzema za spremembo v industriji zobnih past. Meni, da so trenutne zobne paste zastarele, nezdrave in hkrati škodujejo okolju. Prepričan je, da so zobne paste v tabletkah prihodnost ustne higiene.

Žare Kerin

Kreativni direktor, Futura DDB
Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Kreator več poznanih blagovih znamk: Telekom Slovenije, Barcaffe, Mu, Maxim, Paloma, Zavarovalnica Sava, Vzajemna, Slovenska filharmonija, Bjana, Dana, Zemono, LifeClass, Bled Rose, Kratochwill …Več kot 250 mednarodnih nagrad, med njimi 11x Red Dot. Dela objavljena v mednarodnih strokovnih publikacijah.‍

Anja Korenč

Art direktorica, Futura DDB
Anja Korenč, art direktorica v agenciji Futura DDB. Svoje znanje in izkušnje o znamčenju in embalaži večkrat deli s študenti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani in na delavnicah raznih slovenskih inkubatorjev. Do nedavnega ste lahko njene članke prebirali na portalu Agrobiznis časnika Finance.Anja je v preteklosti sodelovala s podjetji kot so Klet Brda, Mlinotest, Nektar Natura, Lizin Vrt, Ayatana ... V preteklosti je na trg postavila tudi dve lastni prehrambeni blagovni znamki.