samo za člane dms
Kako nove blagovne znamke narediti drugačne?
Relove, Alternative+, Bitchy Club. Znamke, ki vsaka na svoj način
naslavljajo potrebe uporabnikov ter trende na trgu. Kako so nastale in
kaj je še pomembno pri kreiranju znamke? Na članskem meet-upu smo se
pogovarjali o izzivih nastajanja nove blagovne znamke, med drugim tudi o
tem, kako se razlikovati od drugih.
Format
Članski meetup
Tema
Blagovne znamke
Sogovorniki
Katja Goljar,Jan Habat,
Žare Kerin,
Anja Korenč
Anja Korenč
Trajanje
84 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Predavatelji
Katja Goljar
Soustanoviteljica blagovne znamke Relove
Katja Goljar je študirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. V času Covid pandemije pa se je podala v svet podjetništva, mode in trajnosti. Katja je soustanoviteljica blagovne znamke Relove, ki ponuja trajnostne kose oblačil. Citat, ki ji je pomagal pri podjetniški poti je: »The key to success is to start before you’re ready.« Meni, da so za uspeh potrebni predvsem vztrajnost, pogum in konsistentnost.
Jan Habat
Soustanovitelj podjetja Alternative+
Jan Habat je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, med študijem pa se je izobraževal tudi v tujini, in sicer v Kanadi na Queen's University. Na svoji poslovni poti se zavzema za spremembo v industriji zobnih past. Meni, da so trenutne zobne paste zastarele, nezdrave in hkrati škodujejo okolju. Prepričan je, da so zobne paste v tabletkah prihodnost ustne higiene.
Žare Kerin
Kreativni direktor, Futura DDB
Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Kreator več poznanih blagovih znamk: Telekom Slovenije, Barcaffe, Mu, Maxim, Paloma, Zavarovalnica Sava, Vzajemna, Slovenska filharmonija, Bjana, Dana, Zemono, LifeClass, Bled Rose, Kratochwill …Več kot 250 mednarodnih nagrad, med njimi 11x Red Dot. Dela objavljena v mednarodnih strokovnih publikacijah.
Anja Korenč
Art direktorica, Futura DDB
Anja Korenč, art direktorica v agenciji Futura DDB. Svoje znanje in izkušnje o znamčenju in embalaži večkrat deli s študenti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani in na delavnicah raznih slovenskih inkubatorjev. Do nedavnega ste lahko njene članke prebirali na portalu Agrobiznis časnika Finance.Anja je v preteklosti sodelovala s podjetji kot so Klet Brda, Mlinotest, Nektar Natura, Lizin Vrt, Ayatana ... V preteklosti je na trg postavila tudi dve lastni prehrambeni blagovni znamki.