SAMO ZA ČLANE DMS - PRO IN NEOMEJENI

Brif - Temelj strateškega partnerstva

Brif je najtežja prvina uspešne kampanje
Format

Marketing TOPX

Tema

Tržno komuniciranje

Predavatelj

Špela Žorž
SHIFT

Trajanje

40 minut

Kaj se boste naučili?

Brif je skupni imenovalec, tisti del sestavljanke, ki resnično pokaže
učinkovitost partnerstva med agencijo in naročnikom. 

Brief je most

Preko katerega pridemo do rešitve, ki bo zadovoljila tako naročnika kot tudi agencijo

Tri temeljna načela za dober brif 

Odgovornost, vključenost, čas

Brez dobrega brifa ni dobre kampanje

Brif je dokument, ki mora motivirati ekipe na naročniški in agencijski strani

Brif mora biti kratek in jedrnat

Kje ste, kam želite priti in zakaj

Špela Žorž

Chief Executive Officer, Agencija SHIFT
O PREDAVATELJICI
Špela Žorž je v več kot 16 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA, Grey Ljubljana, SHIFT) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Opel, Gorenje, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav …

V letih 2006–2010 je bila članica organizacijskega odbora Effie, leta 2012 članica drugostopenjske žirije Effie, aktivna je kot predavateljica (SMK, Fanfara, Marketinški fokusi, DMS srečanja) in avtorica objavljenih člankov in prispevkov (MQ, Zbornik SMK, splet …). Od leta 2012 je bila bila direktorica agencije Grey Ljubljana, ki je v času njenega vodenja dosegla opazno rast, močno okrepila svoj kreativni izraz ter postala ena najvidnejših agencij v slovenskem oglaševalskem prostoru. Danes je direktorica agencije SHIFT.