Brif - Temelj strateškega partnerstva
Brif je najtežja prvina uspešne kampanje
Format
Marketing TOPX
Tema
Tržno komuniciranje
Predavatelj
Špela Žorž
SHIFT
Trajanje
40 minut
Kaj se boste naučili?
Brif je skupni imenovalec, tisti del sestavljanke, ki resnično pokaže
učinkovitost partnerstva med agencijo in naročnikom.
Brief je most
Preko katerega pridemo do rešitve, ki bo zadovoljila tako naročnika kot tudi agencijo
Tri temeljna načela za dober brif
Odgovornost, vključenost, čas
Brez dobrega brifa ni dobre kampanje
Brif je dokument, ki mora motivirati ekipe na naročniški in agencijski strani
Brif mora biti kratek in jedrnat
Kje ste, kam želite priti in zakaj
Špela Žorž
Chief Executive Officer, Agencija SHIFT
O PREDAVATELJICI
Špela Žorž je v več kot 16 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA, Grey Ljubljana, SHIFT) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Opel, Gorenje, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav …
V letih 2006–2010 je bila članica organizacijskega odbora Effie, leta 2012 članica drugostopenjske žirije Effie, aktivna je kot predavateljica (SMK, Fanfara, Marketinški fokusi, DMS srečanja) in avtorica objavljenih člankov in prispevkov (MQ, Zbornik SMK, splet …). Od leta 2012 je bila bila direktorica agencije Grey Ljubljana, ki je v času njenega vodenja dosegla opazno rast, močno okrepila svoj kreativni izraz ter postala ena najvidnejših agencij v slovenskem oglaševalskem prostoru. Danes je direktorica agencije SHIFT.