samo za člane dms - pro in neomejeni
                
                
                
                
                Pricing - Cenovne strategije
Razumeti moramo, kje v nakupnem procesu cena sploh pride v poštev in kakšno težo ji kupec pripisuje
                
                
                
            
    Format
                        
                        
                        
                        
Marketing TOPX
    Tema
                        
                        
                        
                        
Cenovne strategije
    Predavateljica
                        
                        
                        
                        
Mitja Pirc, 
Kearney
                    
    Trajanje
                        
                        
                        
                        
180 minut
Predavanje razkriva ...
Vpliv cenovne politike na poslovanje podjetja in strateško oblikovanje cen
            Določanje cen izdelkov in storitev
Ne zgolj cena, tudi ostali P-ji (proces, produkt, cena, promocija, kraj in ljudje) so sicer pomembni pri gradnji in vlaganju v blagovno znamko.
Upravljanje s cenami
Če se vam zdi, da spremembe cenovne strategije ne potrebujete zaradi visokoge tržnega deleža, temu ni nujno tako. 
                        Pomen cenovnih strategij
Katere segmente uporabiti pri cenovni diskriminaciji?
                        Kako kupci dojemajo cene
Na nakup vpliva več dejavnikov, ne zgolj cena.
                        dr. Mitja Pirc
direktor, Kearney
                    
                
    O PREDAVATELJu
                    
                    
                    
                    Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney, SAS Institute in Deloitte ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Dr. Mitja Pirc je bil predsednik upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020, v trenutnem mandatu pa je član nadzornega sveta DMS.
                