samo za člane dms - pro in neomejeni

Pricing - Cenovne strategije 

Razumeti moramo, kje v nakupnem procesu cena sploh pride v poštev in kakšno težo ji kupec pripisuje
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketing TOPX

Tema

Cenovne strategije

Predavateljica

Mitja Pirc, 
Kearney

Trajanje

180 minut

Predavanje razkriva ...

Vpliv cenovne politike na poslovanje podjetja in strateško oblikovanje cen

Določanje cen izdelkov in storitev

Ne zgolj cena, tudi ostali P-ji (proces, produkt, cena, promocija, kraj in ljudje) so sicer pomembni pri gradnji in vlaganju v blagovno znamko.

Upravljanje s cenami

Če se vam zdi, da spremembe cenovne strategije ne potrebujete zaradi visokoge tržnega deleža, temu ni nujno tako. 

Pomen cenovnih strategij

Katere segmente uporabiti pri cenovni diskriminaciji?

Kako kupci dojemajo cene

Na nakup vpliva več dejavnikov, ne zgolj cena.

dr. Mitja Pirc

direktor, Kearney
O PREDAVATELJu
Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney, SAS Institute in Deloitte ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Dr. Mitja Pirc je bil predsednik upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020, v trenutnem mandatu pa je član nadzornega sveta DMS.