Digitalna komunikacija: "Performance" vs. "Branding"
Meja med performance in branding oglaševanjem postaja vse bolj zabrisana
Format
Mesečno srečanje
Tema
Digitalni marketing
Sogovorniki
Leon Brenčič
Maša Butara
Jan Omahen
Corina Nicolescu
Maša Butara
Jan Omahen
Corina Nicolescu
Trajanje
55 minut
Spoznali boste ...
Dolgoročno zvesti kupci ali kratkoročni prodajni cilji? V odgovoru na to vprašanje je kar nekaj let slonela odločitev med "performance" ali "branding" oglaševanjem.
Leon Brenčič
Uporabnik je med minulo gospodarsko krizo postal racionalen in takšen je še danes. Ima pa zaradi poplave kanalov in informacij še bistveno manj časa kot nekoč
Maš Butara
Seveda moramo definirati ciljne skupine, a pomembno je, da se pri tem ne omejimo preveč
Jan Omahen
Za ustrezen prenos komunikacijskih sporočil potrebujemo tudi učinkovit performance oglasov
Corina Nicolescu
Oglas je lahko všeč dizajnerju, lahko je všeč tudi nadrejenemu, a edino pravo merilo je učinkovitost oglasa na trgu
Sogovorniki
Leon Brenčič
IPROM
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v digitalni agenciji iPROM, vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Leon sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih.
Maša Butara
OUTFIT 7
Maša Butara je strokovnjakinja na področju digitalnih strategij in družbenih medijev, najbolje pa se počuti pri povezovanju "offline in online" svetov. Na Luni TBWA je skrbela za strateško pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga, vključena pa je tudi na področja internega komuniciranja, izobraževanj in
mentoriranja. Sodelovala je pri kampanjah, ki so prejele številne domače in tuje nagrade, v letu 2019 pa je prejela Websi nagrado za digitalko leta. Svoje digitalno znanje deli tudi s študenti na fakulteti Doba v okviru predmeta Strategije družbenih medijev in marketing.
Jan Omahen
LUNA \ TBWA
Jan Omahen je digitalni entuziast, ki se je iz sveta multimedije preselil v digitalni marketing. Od leta 2013 je del podjetja LUNA \ TBWA, kjer je najprej deloval kot digitalni strateg, danes pa v agenciji vodi inovacije in razmišlja o tem, kako na nove, inovativne načine izboljšati rezultate digitalnih kampanj.
Corina Nicolescu
SENSILAB
Corina Nicolescu živi in diha digitalni marketing in danes vodi regionalno spletno prodajo v podjetju Sensilab za sedem evropskih držav. Razvijala je strategijo, s katero je podjetje odpiralo nove trge, danes pa načrtuje digitalne kampanje na različnih kanalih (Facebook, Google, email marketing). Odlikuje jo podrobno obvladanje Facebook oglaševanja in priprava analitike. Njena strast so digitalne marketinške kampanje in spletna prodaja. Zase pravi, da lahko vsak spletni posel pretvori v uspeh.