samo za člane dms
DMS PRIROČNIK:
Digitalni branding - primer Argeta
Več kot potrošnik ve o znamki, večja je verjetnost, da se jo bo odločil poskusiti oziroma kupiti, je poudarila Živa Deu na Marketing TOPX-u.
V priročniku si lahko preberete več o korakih do uspešne digitalne strategije, ki bo prinesla višjo prepoznavnost ter uspešnejše poslovanje.
Format
e-priročnik
Tema
Digitalni marketing
Avtorji
Živa Deu,Tina Beckmann
Dolžina
13 strani
V priročniku najdete ...
Živa Deu
Živa Deu je v digitalni marketing vstopila prek spletne prodaje ter PPC oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri STO dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20 tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodnem nivoju, jo je leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na več kot 15 trgih.
Živa je v lanskem letu pridobila tudi naziv digitalne strokovnjakinje na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu in prejela WEBSI naziv »digitalka leta«.
Tina Beckmann
Tina Beckmann se je Atlantic Grupi leta 2019 pridružila z izkušnjami s področja upravljanja s produkti in mednarodne prodaje. Tina je odgovorna za Argeto na trgih Nemčije in Švice in svojo funkcijo opravlja iz Frankfurta. Kot nekdanja članica profesionalne mladinske rokometne ekipe športno mentaliteto in odlične organizacijske sposobnosti prenaša tudi v svoje delo. V zadnjih treh letih je Argeta distribucijo na trgu Nemčije skoraj podvojila in je zdaj na policah celotne države. Pomemben del pri gradnji zavedanja o blagovni znamki je na tem trgu odigral tudi digitalni marketing.