samo za člane dms

DMS PRIROČNIK:
Digitalni branding - primer Argeta

Več kot potrošnik ve o znamki, večja je verjetnost, da se jo bo odločil poskusiti oziroma kupiti, je poudarila Živa Deu na Marketing TOPX-u.

V priročniku si lahko preberete več o korakih do uspešne digitalne strategije, ki bo prinesla višjo prepoznavnost ter uspešnejše poslovanje.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

e-priročnik

Tema

Digitalni marketing

Avtorji

Živa Deu,Tina Beckmann

Dolžina

13 strani

V priročniku najdete ...

Kako se lotiti digitalne strategije.

Cilje in elemente digitalne strategije.
Izzive in priložnosti pri pripravi digitalne strategije.
Kakšne so pri tem priložnosti za znamko.

Živa Deu

Živa Deu je v digitalni marketing vstopila prek spletne prodaje ter PPC oglaševanja. Z vidnimi rezultati, med katerimi je bila tudi nagrada za najboljšega spletnega trgovca 2016, je pri STO dobila priložnost vodenja digitalnih kampanj na več kot 20 tujih trgih. Uspešno soočanje s kompleksnostjo digitalnega nastopa v takem obsegu in priznanja, ki so jih prejele kampanje tudi na mednarodnem nivoju, jo je leta 2019 pripeljala do Atlantic Grupe, kjer kot vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi skrbi za celovito digitalno prisotnost na več kot 15 trgih.
Živa je v lanskem letu pridobila tudi naziv digitalne strokovnjakinje na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu in prejela WEBSI naziv »digitalka leta«.

Tina Beckmann

Tina Beckmann se je Atlantic Grupi leta 2019 pridružila z izkušnjami s področja upravljanja s produkti in mednarodne prodaje. Tina je odgovorna za Argeto na trgih Nemčije in Švice in svojo funkcijo opravlja iz Frankfurta. Kot nekdanja članica profesionalne mladinske rokometne ekipe športno mentaliteto in odlične organizacijske sposobnosti prenaša tudi v svoje delo. V zadnjih treh letih je Argeta distribucijo na trgu Nemčije skoraj podvojila in je zdaj na policah celotne države. Pomemben del pri gradnji zavedanja o blagovni znamki je na tem trgu odigral tudi digitalni marketing.