samo za člane dms

DMS PRIROČNIK: Strategije rasti

Spoznajte strategije rasti in priložnosti za rast, ki jih lahko uporabite za rast vašega podjetja. Pripravljeno po Marketing TOPX izobraževanju s tremi vrhunskimi marketinškimi strokovnjaki.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

e-priročnik

Tema

Strategije

Avtorji

Aleš Falatov, Lovro Gruden, Lilijana Mikluš

Dolžina

15 strani

V priročniku najdete ...

Katere so strategije rasti, za katere se lahko odloči podjetje glede na svoj položaj na trgu.

Kaj so njihove prednosti in slabosti.
Kakšne so priložnosti za rast na podlagi upravljanja z inovacijami in partnerstev za rast.
Kako pripraviti strategijo rasti – praktičen primer blagovne znamke Donat.

Aleš Falatov

Aleš Falatov je Vodja Marketinga v Skupini SIJ in eden vodilnih svetovnih strokovnjakov v marketingu jeklarske industrije. Poleg Marketinga je v Skupini SIJ odgovoren tudi za področja Strategije ter Razvoja poslovanja. Po začetku kariere v finančnem sektorju že več kot desetletje deluje na področju marketinga in prodaje, njegove izkušnje zajemajo tako delo v start-up podjetjih, kot v mednarodnih holdingih z več tisoč zaposlenimi. Pred prihodom na SIJ leta 2015 je vodil prodajo in marketing čarterskih poletov pri operaterju luksuznih privatnih letal Elit’Avia, sedaj pa uspešno združuje izkušnje iz enega najzahtevnejših segmentov pri kaljenju uspešnih strategij na jeklarskem trgu.

Lovro Gruden

Lovro Gruden je študiral ekonomijo, smer finance in bančništvo ter diplomiral na temo uporabe orodij za analizo intrgovanje s finančnimi inštrumenti na kapitalskih trgih. Kot študent je naprej v družbi za upravljanje premoženja analiziral strukture vzajemnih skladov, potem pa v družbi za proizvodnjo telekomunikacijske opreme pripravljal finančne analize, investicijske načrte, upravljal z denarnimi tokovi in svetoval vodstvu glede odločitev na podlagi finančnih izkazov.

Leta 2012 je zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.

Lilijana Mikluš

Lilijana Mikluš je po končanem magistrskem študiju marketinga na Aston University, Birmingham, svojo kariero začela v podjetju KPMG Nunwood, London, kot raziskovalka in svetovalka na področju uporabniških izkušenj storitvenih dejavnosti (Customer Experience Management), nato pa svojo pot nadaljevala kot tržna raziskovalka v podjetju Atlantic Droga Kolinska. Danes je zaposlena kot vodja razvoja blagovnih znamk, poslovna enota Donat.