samo za člane dms
DMS PRIROČNIK: Trajnostni razvoj nima končnega roka
Trajnostna preobrazba je proces, ki nima končnega datuma in terja predanost celotne ekipe, ki vodi proces, podporo vodstva, pa tudi ostalih zaposlenih.
Za člane DMS smo pripravili e-priročnik, kjer si lahko preberete, na katere ovire lahko naletite ob trajnostnem razvoju in kako jih premagati.
Uporabno za vse, ki se v podjetju ukvarjate s trajnostjo in trajnostnim razvojem.
Za člane DMS smo pripravili e-priročnik, kjer si lahko preberete, na katere ovire lahko naletite ob trajnostnem razvoju in kako jih premagati.
Uporabno za vse, ki se v podjetju ukvarjate s trajnostjo in trajnostnim razvojem.
Format
e-priročnik
Tema
Trajnost
Avtorji
Nataša Češnovar Gregorc, Nina Kelemen, Klavdija Vidic, Iva Starc, Aleš Falatov
Dolžina
11 strani
V priročniku najdete ...
Nina Kelemen
Nina Kelemen je od januarja 2021 nosilka vseh aktivnosti v zvezi z razvojem trajnostnega poslovanja v Skupini Triglav. Do leta 2021 je bila zaposlena v oddelku naložb na Zavarovalnici Triglav kot upravljavka premoženja. V letu 2007 je pridobila finančni strokovni naziv CFA (Chartered Financial Analyst) in bila do leta 2020 aktivna članica Odbora Društva CFA Slovenija. Diplomirala je na mariborski Ekonomsko-poslovni fakulteti, magistrski naziv pa si je leta 2009 pridobila na London Business School v Londonu in istega leta dokončala tudi znanstveni magistrski program na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Na temo trajnostnega regulativnega okvirja in strategije na področju trajnosti je predavala na dogodkih stanovskih združenj in okroglih mizah. Obenem je avtorica številnih strokovnih prispevkov, med drugim prispevka z naslovom Vloga zavarovalniškega sektorja pri odzivanju na podnebne spremembe, ki je bil objavljen v zborniku SORS in znanstveno-strokovni reviji Bančni vestnik.
Nataša Češnovar Gregorc
Nataša Češnovar Gregorc, direktorica raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti delikatesnih namazov v Droga Kolinski, članici Atlantic Grupe, je svojo kariero začela pri multinacionalki Unilever, zadnjih 15 let pa deluje v okviru blagovne znamke Argeta. Ker ima zelo rada nove izzive, je kot vodja blagovne znamke in marketinga v prvih desetih letih pokrivala kar 15 različnih trgov. Je zelo vedoželjna, zato se stalno izobražuje in raziskuje nova področja. Prav zaradi tega ji je delo v R&D oddelku, v katerem deluje zadnjih 5 let, pisano na kožo. Ker do marketinga še vedo čuti neizmerno ljubezen, povezuje znanje iz te stroke z R&D-jem, kar ji omogoča širino in iskanje novih idej za nove izdelke. Poleg raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti vodi tudi področje trajnostnega razvoja. Zadnja tri leta se intenzivno ukvarja s projektom implementacije trajnostnega razvoja pri blagovni znamki Argeta ter išče rešitve kako lahko tudi blagovna znamka pripomore k bolj trajnostnem poslovanju.
Klavdija Vidic
Klavdija Vidic ima več kot 20 let izkušenj na področju marketinga, funkcijo Direktorice marketinga in razvoja pa je v novoustanovljeni poslovni enoti Donat v okviru Atlantic Droge Kolinske prevzela leta 2020. V tej vlogi skupaj z ekipo strokovnjakov skrbi tudi za dolgoročni trajnostni razvoj blagovne znamke Donat.
Iva Starc
Iva Starc, specialistka za digitalno komunikacijo. Leta 2018 je kot študentska začela delati v poslovni enoti Donat v Atlantic Grupi, kjer je še danes zadolžena za trajnostne projekte. Njeno delovno mesto zajema področje marketinga in trajnostnega razvoja, kar združuje tudi obe področji na katerih se je in se še vedno izobražuje. Dokončala je podiplomski študij na ljubljanski Ekonomski fakulteti, program IMB. Trenutno študira na 3. stopnji (doktorski študij) na Univerzi v Novem mestu na fakulteti za poslovne in upravne vede, študijska smer upravljanje z okoljem, ki daje znanje s področja trajnostnega razvoja.
Aleš Falatov
Aleš Falatov je Vodja Marketinga v Skupini SIJ in eden vodilnih svetovnih strokovnjakov v marketingu jeklarske industrije. Poleg Marketinga je v Skupini SIJ odgovoren tudi za področja Strategije ter Razvoja poslovanja. Po začetku kariere v finančnem sektorju že več kot desetletje deluje na področju marketinga in prodaje, njegove izkušnje zajemajo tako delo v start-up podjetjih, kot v mednarodnih holdingih z več tisoč zaposlenimi. Pred prihodom na SIJ leta 2015 je vodil prodajo in marketing čarterskih poletov pri operaterju luksuznih privatnih letal Elit’Avia, sedaj pa uspešno združuje izkušnje iz enega najzahtevnejših segmentov pri kaljenju uspešnih strategij na jeklarskem trgu.