samo za člane dms
DMS PRIROČNIK: Učinkovito in kreativno do pozornosti na družbenih omrežjih
Združili smo napotke, kako za družabna omrežja ustvariti vsebine, ki so vredne deljenja in kako pri tem upoštevati tudi aktualne trende. Uporabne nasvete sta nam na Marketing TOPX-u zaupala Jan Omahen in Lara Mlakar (Luna \TBWA).
Format
e-priročnik
Tema
Digital
Avtorji
Jan Omahen, Lara Mlakar
Dolžina
11 strani
V priročniku najdete ...
Jan Omahen
Jan Omahen je digitalni strateg v agenciji Luna \TBWA, kjer že skoraj desetletje soustvarja številne večkrat nagrajene digitalne projekte za lokalne in mednarodne blagovne znamke. Navdih za svoje delo išče v internetni kulturi in tehnoloških inovacijah.
Lara Mlakar
Lara Mlakar je že zgodaj vedela, da želi delati v oglaševanju, svoj prostor pod soncem pa je našla v agenciji Luna \TBWA kot skrbnica blagovnih znamk na družbenih omrežjih. Navdušenje nad vsebinami, svež pogled na svet in neprekinjen stik z dogajanjem v digitalnem okolju so njena orodja za ustvarjanje izstopajočih digitalnih vsebin.