samo za člane dms

DMS PRIROČNIK: Učinkovito in kreativno do pozornosti na družbenih omrežjih

Združili smo napotke, kako za družabna omrežja ustvariti vsebine, ki so vredne deljenja in kako pri tem upoštevati tudi aktualne trende. Uporabne nasvete sta nam na Marketing TOPX-u zaupala Jan Omahen in Lara Mlakar (Luna \TBWA). 
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

e-priročnik

Tema

Digital

Avtorji

Jan Omahen, Lara Mlakar

Dolžina

11 strani

V priročniku najdete ...

Kateri so gradniki družbenih omrežij.

Potrebne sestavine za kakovostne vsebine.
Kako ujeti trende na družbenih omrežjih.
Nasvete za kakovostne vsebine, vredne deljenja.

Jan Omahen

Jan Omahen je digitalni strateg v agenciji Luna \TBWA, kjer že skoraj desetletje soustvarja številne večkrat nagrajene digitalne projekte za lokalne in mednarodne blagovne znamke. Navdih za svoje delo išče v internetni kulturi in tehnoloških inovacijah.

Lara Mlakar

Lara Mlakar je že zgodaj vedela, da želi delati v oglaševanju, svoj prostor pod soncem pa je našla v agenciji Luna \TBWA kot skrbnica blagovnih znamk na družbenih omrežjih. Navdušenje nad vsebinami, svež pogled na svet in neprekinjen stik z dogajanjem v digitalnem okolju so njena orodja za ustvarjanje izstopajočih digitalnih vsebin.