SAMO ZA ČLANE DMS - PRO IN NEOMEJENI

Eksplozija spletnega nakupovanja

S postavitvijo spletne trgovine si zgolj izpolnil normo za tekmo
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

E-commerce

Sogovorniki

Gorazd Murnik
Darko Dujič
Primož Jakin

Trajanje

45 minut

Skozi pogovor izveste

Spletna trgovina je po zaprtju fizičnih trgovin doživela pravi razcvet. Kako to izkoristiti v svoj prid?

Gorazd Murnik

Vsebina je tudi v teh časih izjemno pomembna, ne pozabite pa je prilagoditi glede na nakupno fazo, v kateri je določen uporabnik.

Darko Dujič

Danes na spletu kupuje ogromna skupina uporabnikov, ki doslej ni imela stikov s spletnimi trgovinami.

Primož Jakin 

Mnogi zmotno mislijo, da je postavitev spletne trgovine glavna prečka, ki jo moramo preskočiti. V resnici si s postavitvijo trgovine šele izpolnil normo za tekmo.

Sogovorniki

Gorazd Murnik
Head of UX and e-commerce, Creatim
Gorazd Murnik je eden vodilnih slovenskih strokovnjaku na področju UX-a oziroma dizajna uporabniške izkušnje. V zadnjem desetletju deluje v podjetju Creatim, pred tem je kot spletni dizajner deloval v podjetjih Domenca.com, Idejaplus in Emigma. 
Darko Dujič
Direktor, Ceneje.si
Darko Dujič je direktor Ceneje.si. V svoji bogati karieri je bil eden izmed ustanoviteljev uspešnega podjetja. Svoje znanje in modele poslovanja je predstavil kot predavatelj na številnih poslovnih dogodkih v Sloveniji, srednji in vzhodni Evropi, kot gostujoč predavatelj na Ekonomski fakulteti na področju trženja, vedenja porabnikov, spletnega marketinga, CRM, UBS in geomarketinga.
Primož Jakin
Soustanovitelj, Miss Alice Cosmetics
Primož Jakin je digitalni entuziast, ki svoje znanje pretvarja v uspešen posel blagovne znamke Miss Alice Cosmetics. Pred tem je deloval kot vodja kreative v digitalni agenciji Madwise. Med drugim je nastopal tudi v vlogah freelancerja, copywriterja v agencijah Tovarna vizij in Grey Ljubljana, bil je predsednik Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije in član organizatorske ekipe TEDxLjubljana.