SPLETNI TEČAJ
Finance za marketingaše
Znanje iz sveta financ, ki ga marketingaš potrebuje za boljšo komunikacijo z vodstvom podjetja
Tema
Finance
Trajanje
180 minut
Predavatelj
Lovro Gruden,
Vision Partners
Cena
180 €
Vrata v svet financ odpira vrhunski poslovni svetovalec
-
Predavatelj:
Lovro Gruden -
Marketing in finance
-
Čas:
180 minut
O Predavatelju
Lovro Gruden je skozi svojo kariero sodeloval z največjimi slovenskimi podjetij in dobro razume, kako lahko marketing s svojim poznavanjem področja financ lažje prepriča vodstvo podjetja.
Skozi predavanje vas bo na enostaven in pregleden način popeljal v svet financ, razložil nekatere osnovne izraze in njihov pomen.
“Finančnike v podjetju bo vedno zanimalo samo to, koliko več bomo z določeno kampanjo ali lansiranjem novega produkta zaslužili. Komunikacijski del, ki je za marketingaše pogosto najpomembnejši, jih niti najmanj ne zanima," izpostavlja predavatelj.
Skozi predavanje vas bo na enostaven in pregleden način popeljal v svet financ, razložil nekatere osnovne izraze in njihov pomen.
“Finančnike v podjetju bo vedno zanimalo samo to, koliko več bomo z določeno kampanjo ali lansiranjem novega produkta zaslužili. Komunikacijski del, ki je za marketingaše pogosto najpomembnejši, jih niti najmanj ne zanima," izpostavlja predavatelj.
Kaj se boste naučili?
Finance so kompleksna tema, do znanja pa je bilo relativno težko priti. Do sedaj.
Zakaj mora marketingaš poznati osnove financ?
Finančnike v podjetju bo vedno zanimalo samo to, koliko več bomo z določeno kampanjo ali lansiranjem novega produkta zaslužili. Komunikacija je zanje nepomembna.
Uporaba finančnih podatkov
Za optimizacijo marketinških aktivnosti in procesov ter olajšanje komunikacije z vodstvom podjetja.
Določitev KPI-jev
Bolje kot postavimo KPI-je, bolje se lahko odločamo.
Osnovni finančni izrazi
Kaj pomenijo in kako njihovo poznavanje koristi marketingašem?
Lovro Gruden
Direktor, Vision Partners
O PREDAVATELJU
Lovro Gruden je leta 2012 zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.