samo za člane dms - neomejeni

Finance za marketingaše

Znanje iz sveta financ, ki ga marketingaš ponuja za boljšo komunikacijo z vodstvom podjetja
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Spletni tečaj

Tema

Finance

Predavatelj

Lovro Gruden,
Vision Partners

Trajanje

180 minut

Vrata v svet financ odpira vrhunski poslovni svetovalec

  • Predavatelj:
    Lovro Gruden 
  • Marketing in finance
  • Čas:
    180 minut 
Write your awesome label here.
O Predavatelju
Lovro Gruden je skozi svojo kariero sodeloval z največjimi slovenskimi podjetij in dobro razume, kako lahko marketing s svojim poznavanjem področja financ lažje prepriča vodstvo podjetja.

Skozi predavanje vas bo na enostaven in pregleden način popeljal v svet financ, razložil nekatere osnovne izraze in njihov pomen.

“Finančnike v podjetju bo vedno zanimalo samo to, koliko več bomo z določeno kampanjo ali lansiranjem novega produkta zaslužili. Komunikacijski del, ki je za marketingaše pogosto najpomembnejši, jih niti najmanj ne zanima," izpostavlja predavatelj.

Kaj se boste naučili?

Finance so kompleksna tema, do znanja pa je bilo relativno težko priti. Do sedaj.

Zakaj mora marketingaš poznati osnove financ?

Finančnike v podjetju bo vedno zanimalo samo to, koliko več bomo z določeno kampanjo ali lansiranjem novega produkta zaslužili. Komunikacija je zanje nepomembna.

Osnovni finančni izrazi

Kaj pomenijo in kako njihovo poznavanje koristi marketingašem?

Določitev KPI-jev

Bolje kot postavimo KPI-je, bolje se lahko odločamo.

Uporaba finančnih podatkov

Za optimizacijo marketinških aktivnosti in procesov ter olajšanje komunikacije z vodstvom podjetja. 

Lovro Gruden

Direktor, Vision Partners
O PREDAVATELJU
Lovro Gruden je leta 2012 zmagal na natečaju Manager prihodnosti ter se preko tega pridružil podjetju A.T.Kearney. Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev. Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo.