samo za člane dms - pro in neomejeni

FMCG industrija po epidemiji

Vsaka kriza je priložnost za utrjevanje blagovne znamke
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Poslovno okolje, trendi

Sogovornik

Tomaž Arh,
Mlekarna Celeia

Trajanje

45 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Marketingaši veliko govorimo, a pravi učinek je tisto, kar naredimo in na to se moramo osredotočiti

Ljudje se zatečemo k tistemu, kar poznamo

Uporabnik išče znane blagovne znamke, ki mu dajejo občutek varnosti.

Marketing mora biti premaknjen na strateški nivo

Le tako se lahko podjetje dovolj hitro odzove na spremembe.

Ne zmanjšujte marketinških proračunov

Marketing je motor priprave vsake strategije.

Trendi prihodnosti v FMCG industriji

Lokalnost, naravnost, zdravje in iskanje malih razvad.

Tomaž Arh

Direktor Marketinga in razvoja
Mlekarna Celeia
O Sogovorniku
Tomaž Arh je diplomirani psiholog, ki od leta 2019 deluje kot direktor strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia. Med letoma 2007 in 2017 je deloval kot direktor marketinga, strateško poslovno področje delikatesni namazi, v podjetju Atlantic Grupa in leta 2009 prejel tudi nagrado marketinški direktor leta. Kariero je nadaljeval kot direktor marketinga v podjetju Merkur, nato pa prevzel področje marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia.