samo za člane dms - pro in neomejeni
FMCG industrija po epidemiji
Vsaka kriza je priložnost za utrjevanje blagovne znamke
Format
Marketinški ponedeljek
Tema
Poslovno okolje, trendi
Sogovornik
Tomaž Arh,
Mlekarna Celeia
Trajanje
45 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Marketingaši veliko govorimo, a pravi učinek je tisto, kar naredimo in na to se moramo osredotočiti
Ljudje se zatečemo k tistemu, kar poznamo
Uporabnik išče znane blagovne znamke, ki mu dajejo občutek varnosti.
Marketing mora biti premaknjen na strateški nivo
Le tako se lahko podjetje dovolj hitro odzove na spremembe.
Ne zmanjšujte marketinških proračunov
Marketing je motor priprave vsake strategije.
Trendi prihodnosti v FMCG industriji
Lokalnost, naravnost, zdravje in iskanje malih razvad.
Tomaž Arh
Direktor Marketinga in razvoja
Mlekarna Celeia
Mlekarna Celeia
O Sogovorniku
Tomaž Arh je diplomirani psiholog, ki od leta 2019 deluje kot direktor strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia. Med letoma 2007 in 2017 je deloval kot direktor marketinga, strateško poslovno področje delikatesni namazi, v podjetju Atlantic Grupa in leta 2009 prejel tudi nagrado marketinški direktor leta. Kariero je nadaljeval kot direktor marketinga v podjetju Merkur, nato pa prevzel področje marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia.