SAMO za člane dms

Formula za uspeh na družbenih omrežjih

Najboljša podjetja se ne ukvarjajo s številom sledilcev
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Digitalni marketing

Predavatelj

Uroš Svenšek, 
Agencija 101

Trajanje

75 minut

Taktik razkriva ...

Aktualne trende na področju spletnih družbenih omrežij, dobre primere znamk in nekaj napak, ki jih podjetja naredijo pri načrtovanju in izvajanju kampanj v digitalnem okolju

Namesto petih objav naredite eno

Znamke danes objavljajo manj, so pa objave toliko bolj kvalitetne

Cilj novih kampanj je “delitev”

Ko znamka izpade privlačno, mora privlačen izpasti tudi uporabnik

Najboljša podjetja so izjemno hitra pri lansiranju

Takojšen odziv na dogodke, ki se dogajajo v svetu okoli nas

Najboljša podjetja vsebino ustvarjajo ločeno glede na kanal

Vsebino prevedite v jezik uporabnikov določenega omrežja

Uroš Svenšek

Digitalni strateg
Agencija 101
O PREDAVATELJU
Uroš Svenšek je strokovnjak za digitalno komuniciranje na oglaševalski agenciji Agencija 101. Njegovo delo obsega pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pred tem je bil del digitalne ekipe na agenciji Pristop, kjer je deloval predvsem na področju družbenih omrežij.

Piškotke uporabljamo, da vam zagotovimo optimalno izkušnjo in ustrezno komunikacijo. Preberite več ali sprejmite posamezne piškotke.

Nujno

Potrebni piškotki (First Party Cookies) se včasih imenujejo "nujno potrebni", saj brez njih ne moremo zagotoviti funkcionalnosti, ki jo potrebujete za uporabo te spletne strani. Bistveni piškotki na primer pomagajo zapomniti vaše nastavitve, ko se pomikate po spletni šoli.

Delujoč

Med vašo interakcijo s tem spletnim mestom se piškotki uporabljajo za shranjevanje podatkov, ki ste jih vnesli, ali vaših odločitev (na primer vašega uporabniškega imena ali nastavitev za prilagajanje vašega računa). Te nastavitve se zapomnijo z uporabo trajnih piškotkov in ko jih boste naslednjič uporabili na spletnem mestu, vam jih ne bo treba znova nastaviti.

Analitika

Ti piškotki sledijo informacijam o obiskih tega spletnega mesta, tako da lahko izboljšamo in poročamo o svoji uspešnosti. Na primer: analizirajte vedenje uporabnikov, da zagotovite dodatno funkcionalnost ali izboljšate vsebino tečaja. Ti piškotki zbirajo informacije o tem, kako obiskovalci uporabljajo spletno mesto, s katerega spletnega mesta ali strani so prišli, o številu obiskov in o tem, kako dolgo uporabnik ostane na spletnem mestu.

Marketing

Ti piškotki se uporabljajo za dostavo oglaševalskih materialov, ki so pomembni za vas in vaše interese. Uporabljajo se tudi za omejevanje števila ogledov oglasa in pomoč pri merjenju učinkovitosti kampanj. Običajno jih postavljajo oglaševalske mreže, s katerimi sodelujemo z našim dovoljenjem. Zapomnijo si, da ste obiskali spletno mesto in te informacije delijo z drugimi organizacijami, kot so oglaševalci.