SAMO za člane dms
Formula za uspeh na družbenih omrežjih
Najboljša podjetja se ne ukvarjajo s številom sledilcev
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Predavatelj
Uroš Svenšek,
Agencija 101
Trajanje
75 minut
Taktik razkriva ...
Aktualne trende na področju spletnih družbenih omrežij, dobre primere znamk in nekaj napak, ki jih podjetja naredijo pri načrtovanju in izvajanju kampanj v digitalnem okolju
Namesto petih objav naredite eno
Znamke danes objavljajo manj, so pa objave toliko bolj kvalitetne
Cilj novih kampanj je “delitev”
Ko znamka izpade privlačno, mora privlačen izpasti tudi uporabnik
Najboljša podjetja so izjemno hitra pri lansiranju
Takojšen odziv na dogodke, ki se dogajajo v svetu okoli nas
Najboljša podjetja vsebino ustvarjajo ločeno glede na kanal
Vsebino prevedite v jezik uporabnikov določenega omrežja
Uroš Svenšek
Digitalni strateg
Agencija 101
Agencija 101
O PREDAVATELJU
Uroš Svenšek je strokovnjak za digitalno komuniciranje na oglaševalski agenciji Agencija 101. Njegovo delo obsega pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pred tem je bil del digitalne ekipe na agenciji Pristop, kjer je deloval predvsem na področju družbenih omrežij.