SAMO za člane dms

Formula za uspeh na družbenih omrežjih

Najboljša podjetja se ne ukvarjajo s številom sledilcev
Format

DMS Taktik

Tema

Digitalni marketing

Predavatelj

Uroš Svenšek, 
Agencija 101

Trajanje

75 minut

Taktik razkriva ...

Aktualne trende na področju spletnih družbenih omrežij, dobre primere znamk in nekaj napak, ki jih podjetja naredijo pri načrtovanju in izvajanju kampanj v digitalnem okolju

Namesto petih objav naredite eno

Znamke danes objavljajo manj, so pa objave toliko bolj kvalitetne

Cilj novih kampanj je “delitev”

Ko znamka izpade privlačno, mora privlačen izpasti tudi uporabnik

Najboljša podjetja so izjemno hitra pri lansiranju

Takojšen odziv na dogodke, ki se dogajajo v svetu okoli nas

Najboljša podjetja vsebino ustvarjajo ločeno glede na kanal

Vsebino prevedite v jezik uporabnikov določenega omrežja

Uroš Svenšek

Digitalni strateg
Agencija 101
O PREDAVATELJU
Uroš Svenšek je strokovnjak za digitalno komuniciranje na oglaševalski agenciji Agencija 101. Njegovo delo obsega pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pred tem je bil del digitalne ekipe na agenciji Pristop, kjer je deloval predvsem na področju družbenih omrežij.