samo za člane dms
Google Anaytics 4
Spoznajte nove funkcionalnosti GA4 in začnite z uporabo poročil, ki vam omogočajo boljše razumevanje uporabnikov.
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Predavatelj
Andraž Štalec, Red Orbit
Trajanje
75 minut
Na Taktiku izveste ...
katere so glavne spremembe, ki jih prinaša Google Analytics 4 in kako jih uporabiti.
Nova tehnologija in nove naprave
Za spremljanje GA4 uporablja novo tehnologijo, ki omogoča uvid v celotno pot uporabnika, s tem, da združuje vse seje enega uporabnika na vseh napravah.
Manj vnaprej pripravljenih poročil
Bolj uporabno orodje za poglobljeno zgenerirano poročilo po meri.
Spremembe v podatkovnem modelu
Platforma nudi natančnejši vpogled v uporabnika in v vse dogodke v njegovem življenju. Ni več 'goal', ampak 'event', kar omogoča bolj realno predstavo o uporabnikih.
Pomemben je 'lifetime value'
GA4 omogoča avtomatsko povezljivost z BigQuery, kar omogoča hrambo podatkov in boljše predikcije na podlagi zbranih podatkov.
Andraž Štalec
Direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit
O PREDAVATELJu
Andraž Štalec je certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem.
Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Leta 2006 je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko.
Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Leta 2006 je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko.