INFORMATIVNI DAN

Akademija športnega marektinga 2025

Društvo za marketing Slovenije ob podpori Olimpijskega komiteja Slovenije odpira vrata že za drugo generacijo Akademije športnega marketinga - certificiranega programa, ki prinaša praktična in strateška znanja o sponzorstvih, organizaciji športnih dogodkov, komunikaciji ter najnovejših trendih v športnem marketingu. Začetni program akademije bo obsegal tri module v terminih: 1. oktober, 8. oktober ter 15. oktober 2025. 

Pred začetkom akademije, smo pripravili spletni informativni dan, kjer smo podrobno predstavili Akademijo, program in predavatelje. 

Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Informativni dan

Tema

Športni marketing

Sogovorniki

Tanja Kavran, Valentina Erčulj Džuban, Helena Čižek

Trajanje

40 minut

Na info dnevu smo izvedeli ...

Zakaj Akademija športnega marketinga, komu je namenjena?

Struktura začnetega programa Akademije. Kako do certifikata?
Kaj pridobim z udeležbo na Akademiji?
Kakšni so vpisni pogoji?

Valentina Erčulj Džuban

O PREDAVATELJU
Valentina Erčulj Džuban se je 2021 pridružila Atlantic Drogi Kolinski, strateškemu poslovnemu področju Delikatesni namazi, kot Vodja razvoja blagovne znamke Argeta za področje sponzorstev. Sponzorstva so namreč eden ključnih gradnikov Argetine marketinške strategije in trajnostnih zavez družbi. Pred tem je v Petrolu razvijala področje sponzorstev in vodila več uspešnih kampanj, vključno z večkrat nagrajeno sponzorsko kampanjo “Zmagovalni servis” EUROVolley 2019.

Valentina je strokovnjakinja za marketing, ki je v času svoje kariere pridobivala izkušnje s področja odnosov z javnostmi, B2B in produktnega marketinga. V zadnjih devetih letih pa ji je uspelo združiti svoji dve strasti – šport in marketing. Njena predanost in ljubezen do športa ni le profesionalna, ampak tudi osebna. Redno se izobražuje s področja športnega marketinga in se aktivno tudi sama ukvarja s športom, kar nedvomno vpliva na njen pristop k marketingu in spodbuja njeno ustvarjalnost.

Tanja Kavran

Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Ima več kot petnajstletne izkušnje v vodenju in marketingu, svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo.

Svojo poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem, se za tem za nekaj let posvetila samostojnim projektom, zdaj pa že od leta 2006 skrbi za vodenje Društva za marketing Slovenije, kjer je odgovorna za koordinacijo dela sekcij in vseh organov društva, skrbi za izvajanje in koordinacijo vseh aktivnosti ter vodi in odgovarja za finančno poslovanje društva.