SAMO ZA ČLANE DMS - pro in neomejeni

Internacionalizacija kot strategija rasti

Razmišljate o tem, da bi za svojo strategijo nadaljnje rasti podjetja izbrali vstop na tuje trge? 
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketing TOPX

Tema

Strategije

Predavateljica

Neil Morley,
Matjaž Grm,
Adria Mobil

Trajanje

180 minut

Predavanje razkriva ...

Vsako podjetje je lahko uspešno le, če ima jasno vizijo in visoke ambicije

Matjaž Grm

Če želimo biti h kupcu usmerjeno podjetje, moramo najprej razmišljati o njegovih željah in potrebah. Šele nato o poslu in povsem na koncu o sebi.

Neil Morley

Kupci so skeptični, znamke pa odvisne od zaupanja. V sodobnem svetu ni prostora za skrivanje.

Neil Morley

Vodja marketinga, Adria Mobil
O PREDAVATELJU
Neil Morley je izkušen mednarodni trženjski strokovnjak, ki je delal za velike mednarodne avtomobilske blagovne znamke, s svojo agencijo pa opravlja lastno specializirano svetovalno dejavnost ter deluje kot samostojni ustvarjalec vsebin in založnik. Z ozadjem iz prodaje avtomobilov in razvoja trgov, za prestižne blagovne znamke, vključno z blagovnima znamkama Bentley in Triumph Motorcycles, ima Neil edinstven pogled na trženje ter kako lahko spremeni prodajo in finančne rezultate. Živel in delal je v Evropi in Ameriki, neposredno pa je delal v več kot 30 različnih državah. Od leta 2014 je Neil direktor trženja pri vodilnem proizvajalcu avtodomov, podjetju Adria Mobil. V tem in mnogih izkušnjah iz preteklih let, ko je delal v najsodobnejših proizvodnih obratih, najde navdih za „vsebino“. V srcu je Neil ustvarjalec, navdihujoč komunikator in pisatelj, s strastjo do učinkovitega trženja.

Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja, Adria Mobil
O PREDAVATELJU
Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje.  Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati trženjsko odličnost celotne industrije.