samo za člane dms

Jutranji vpogled v odličnost s Klavdijo Vidic

Na prvem pogovoru poletne serije Jutranjih vpogledov smo gostili Klavdijo Vidic, direktorico marketinga in razvoja v Atlantic Grupi, poslovno področje Donat. Nagrado Marketinška odličnost 2024 so prejeli za projekt Poskrbite za svojo prebavo. Poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje.

V pogovoru boste izvedeli, kako se lotevajo marketinških projektov, kakšne cilje zasledujejo, kakšne podpore vodstva so deležni, kako merijo učinke ...
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi v odličnost

Tema

Marketinška odličnost 2024

Sogovorniki

Klavdija Vidic, Tanja Kavran

Trajanje

45 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Marketing ustvarja marketinško strategijo, ki udejanja poslovne cilje.

Cilj Donata je ozaveščanje o zdravi prebavi, njihovo poslanstvo pa izobraževanje.
Life Cycle Analysis (LCA) je pokazala, da je najbolj trajnostno pakiranje plastenka. Pri Donatu so zavestno ukinili steklenice in se odločili za reciklirane plastenke.
Uporabniki v raziskavah trdijo, da je trajnost ključnega pomena, a v realnosti trajnosti ne zaznavajo kot dodano vrednost.