samo za člane dms

Jutranji vpogled v odličnost z Andrejem Krajnerjem

Na četrtem pogovoru poletne serije Jutranjih vpogledov smo gostili Andreja Krajnerja, direktor komuniciranja v NLB Skupini. Projekt Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB jim je prinesel zmago v kategoriji Odličnost marketinške strategije. Strokovno komisijo so prepričali z odlično postavljeno dolgoročno marketinško strategijo, pri kateri je jasno viden razvoj in krepitev vloge marketinga.

V pogovoru z Andrejem smo se poglobili v vzpon banke NLB, kako so uresničili ambicijo - biti najuglednejša banka v Sloveniji. 
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi v odličnost

Tema

Marketinška odličnost 2024

Sogovorniki

Andrej Krajner, Tanja Kavran

Trajanje

48 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Banka NLB se je pred 10 leti soočala z izzivom slabe percepcije javnosti - kar 37 % komentarjev o znamki je bilo izrazito negativnih.

Do danes so uspeli prehoditi pot od 'oholega vladarja' do 'skrbnega mentorja'. Ključna za uspeh je bila osredotočenost na uporabnika.
Pokazala se je pomembnost stabilnega vodstva, ki več kot 10 let zagotavlja fokus in konsistenco v delovanju banke.
Prepoznali so pomen merjenja NPS kazalnikov, ki omogočajo spremljanje uspešnosti podjetja in prave odločitve.