samo za člane dms

Jutranji vpogled v odličnost z Jakom Jauhom

V četrti epizodi Jutranjih vpogledov v odličnost smo gostili prejemnike nagrade Marketinška odličnost v kategoriji Odličnost marketinškega projekta: Odziv na izredne okoliščine - Zavarovalnica Triglav. Komisija je izpostavila, da so zaznali potrebo na trgu, se dobro odzvali in uporabnikom ponudili opredelitev tveganja oz. nevarnosti za njihovo lastnino, kar se je v času številnih vremenskih ujm pokazalo za še posebej učinkovito.

Več o ozadju nagrajenega projekta nam je razkril Jaka Jauh, direktor službe Trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav. Prisluhnite pogovoru.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogled v odličnost

Tema

Marketinška odličnost 2025

Sogovorniki

Jaka Jauh, Tanja Kavran

Trajanje

47 minut

V pogovoru smo omenili ...

30 % ljudi v Sloveniji nima zavarovanega svojega doma.
Marketing ima pri Zavarovalnici Triglav strateško funkcijo, ki išče rešitve, ki jih drugi ne vidijo.
Ocena tveganja zajema pregled 5 nevarnosti: potres, poplava, toča, udar strele in zemeljski plaz.
Razvili so orodje, kjer si lahko vsak za svoj dom pogleda, katera naravna tveganja prežijo nanj in na podlagi tega prilagodi svoje zavarovanje.