samo za člane dms

Jutranji vpogled v odličnost z Melanjo Korošec

Na petem pogovoru Jutranjih vpogledov v odličnost smo gostili Melanjo Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij pri podjetju Marles. Projekt Celovita strateška revitalizacija blagovne znamke Marles jim je prinesel posebno nagrado Marketinška odličnost 2024 za največji preboj.

V pogovoru z Melanjo smo odkrivali, kakšno razliko lahko v podjetju naredi marketing, če le ima dovolj veliko vlogo.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi v odličnost

Tema

Marketinška odličnost 2024

Sogovorniki

Melanja Korošec, Tanja Kavran

Trajanje

47 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Vse inovacije, ki jih je v zadnjih desetletjih naredil pri podjetju Marles, so bile z mislijo na trajnost.

Med 60-70 % objektov Marles izvozijo. Najpomembnejši tuji trg je Avstrija, sledijo tudi Italija, Nemčija in Švica.
Največji konkurent podjetja Marles je klasična gradnja, ki pokriva kar 70 % trga.
Strateški marketing je lepilo podjetja, so tisti, ki najbolj inspirirajo, prenašajo vizijo in vrednote v posamezna področja podjetja.