samo za člane dms

Jutranji vpogled v odličnost z Mojco Avšič

Na drugem pogovoru serije Jutranjih vpogledov v odličnost smo gostili Mojco Avšič, direktorico marketinga in digitalne prodaje pri podjetju Petrol. Petrol je letos prejel veliko nagrado Marketinška odličnost ter bil zmagovalec v kategoriji Odličen korak pred drugimi. 

V pogovoru boste izvedeli, kakšno vlogo ima marketing v Petrolu, katere aktivnosti poganja in kako si zagotoviti podporo vodilnih in zaposlenih.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi v odličnost

Tema

Marketinška odličnost 2024

Sogovorniki

Mojca Avšič, Tanja Kavran

Trajanje

51 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Princip marketinga je enak ne glede na to, v kateri panogi deluje vaše podjetje.

Marketing ekipa - povezovalci, iniciatorji nekaterih zgodb, stičišče vsega ... 
Pri Petrolu imajo natančno narejeno segmentacijo. Eden od primarnih segmentov so aktivne družine na poti.
Kriza je bila za njihovo ekipo priložnost, da prikažejo, kaj znajo.