samo za člane dms

Jutranji vpogled v odličnost z Viktorijo Radojevič Mavrič

Na šestem pogovoru Jutranjih vpogledov v odličnost smo se pogovarjali z Viktorijo Radojević Mavrič, direktorico marketinga v Merkatorju. S projektom Prenova lojalnostnega sistema Pika je postal Poslovni sistem Mercator letošnji zmagovalec nagrade Marketinška odličnost v podkategoriji Nov poslovni model in Transformacija ali optimizacija poslovnih procesov.

Kako so se lotili transformacije, kakšno vlogo je imel pri tem marketing, nam je v pogovoru razkrila Viktorija.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi v odličnost

Tema

Marketinška odličnost 2024

Sogovorniki

Viktorija Radojević Mavrič, Tanja Kavran

Trajanje

44 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Trije glavni trendi, ki so peljali Mercator skozi prenovo Pika programa zvestobe so: cloud, mobile in social. Zdaj tudi gamifikacija.

Tudi če si prvi na trgu, se moraš obnašati kot drugi, saj ta vedno stremi k temu, da je še boljši.
70 % nakupov v Mercatorju je opravljenih s Pika kartico. Od tega je kar 50 % zvestih kupcev.
Eden izmed poslovnih ciljev Mercatorja je obdržati obstoječe zveste kupce.