samo za člane dms

Jutranji vpogled z Andražem Zorkom

Na prvem Jutranjem vpogledu smo gostili Andraža Zorka, soustanovitelja Valicona in enega najvidnejših raziskovalcev medijev v Sloveniji.

V pogovoru smo se dotaknili številnih tem, med drugim, sprememb v družbi, primerjave s koronskimi časi, navad potrošnikov in trendov nakupovanja. Zaupal nam je tudi njegov pogled na vzgojo mlajše generacije in povedal več o načinih uporabe umetne inteligence pri trženjskem raziskovanju, ki se jih pri Valiconu že poslužujejo.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi

Tema

Trženjsko raziskovanje, trendi

Sogovorniki

Andraž Zorko, Tanja Kavran

Trajanje

50 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Ali so se potrošniki v času prejšnje recesije naučili strategij?

Kako je z mlajšo generacijo, kakšne vrednote imajo oni?
Kako je s spreminjanjem potrošniških navad? Kako vplivajo negotove razmere?
Kako umetno inteligenco uporabljajo pri trženjskih raziskavah pri Valiconu?