samo za člane dms

Jutranji vpogled z Jako Repanškom

Na Jutranjih vpogledih smo se pogovarjali z Jako Repanškom, ki se kot pravnik poglobljeno posveča področju oglaševalske, medijske in digitalne regulative EU, sodeluje pri projektih s področja varstva elektronske zasebnosti, od 2020 pa je tudi predsednik Oglaševalskega razsodišča. 

Pogovor je tekel o etičnih vidikih oglaševanja ter o digitalnih regulativah in njihovem vplivu na digitalno oglaševanje in marketing. Med drugim smo razkrili, kateri so ključni izzivi "evropskega digitalnega desetletja", ki prinaša nova pravila igre za oglaševalce, vplivneže in tehnološke gigante na etičnem in pravnem področju.

Prisluhnite navdihujočemu pogovoru!
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi

Tema

Regulativa oglaševanja

Sogovorniki

Jaka Repanšek, Tanja Kavran

Trajanje

53 minut

V pogovoru smo omenili ...

Veliko vzorcev, ki silijo potrošnika k nakupni odločitvi, spada pod »dark patterns« in bodo regulirani.
V prihodnjih 5-10 letih nas čaka: Zaostrovanje regulatornih zahtev, zmanjšanje uporabe osebnih podatkov ter razvijanje in reguliranje umetne inteligence.
Trenutna stopnja razvoja umetne inteligence je primerljiva s starimi Nokiami, ki smo jih na začetku razvoja mobilnih telefonov imeli vsi. 

Akt o digitalnih storitvah (DSA) zahteva od digitalnih platform hitro okrevanje pri odstranjevanju škodljivih vsebin.