samo za člane dms

Jutranji vpogled v odličnost z Valentino Erčulj Džuban

Na tretjem pogovoru poletne serije Jutranjih vpogledov smo gostili Valentina Erčulj Džuban, vodjo razvoja blagovne znamke Argeta za področje sponzorstev. Projekt Enaka srčnost in enaka predanost zaslužita enako podporo je Argeti letos prinesel zmago v podkategoriji Odziv na izredne okoliščine. 

V pogovoru smo se poglobili v zmagovalni projekt in se spoznali z njihovo 'športno' platformo Dobra stran športa, preko katere zasledujejo različne poslovne in marketinške cilje.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi v odličnost

Tema

Marketinška odličnost 2024

Sogovorniki

Valentina Erčulj Džuban, Tanja Kavran

Trajanje

42 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Sponzorstvo ni strošek, temveč investicija v neko platformo, ki podjetju omogoča, da na drugačen način dosega svoje cilje.

Na trgih, kjer se Argeta šele uveljavlja, npr. Nemčija, se v sponzorstvu bolj poudarja prepoznavnost blagovne znamke 'awareness'.
Šport je v družbi zelo pomemben dejavnik, tako z vidika zdravja kot tudi kakovosti življenja. Ena izmed trajnostnih zavez Argete je vplivati na zavest o športu.
Pri izbiri športa, ki ga bodo sponzorirali, je Argeti pomembna globalnost, ki omogoča, da z enim športom dosežejo več držav hkrati.