samo za člane dms

Jutranji vpogled v odličnost: Petra Čadež in Janez Rakušček o zmagovalcih, ki rišejo marketinško prihodnost

Na sedmem pogovoru Jutranjih vpogledov v odličnost smo gostili člana strokovne komisije Marketinška odličnost 2024 - Petro Čadež, Atlantic Grupa in Janeza Rakuščka, Luna \TBWA.

Z nami sta delila izkušnje, ki so del nagrajenih projektov ter nas popeljala v ozadje državnega prvenstva v marketingu.

V pogovoru sta se dotaknila pomembnosti pravilnega umeščanja marketinške funkcije znotraj podjetij, kreativnosti v širšem smislu ter o trajnostnem razvoju kot odgovornosti do okolja in družbe.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Jutranji vpogledi v odličnost

Tema

Marketinška odličnost 2024

Sogovorniki

Petra Čadež, Janez Rakušček, Tanja Kavran

Trajanje

53 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Marketing naj ne bo le podporna funkcija marketinga, ampak naj zavzema osrednjo vlogo.

Trajnost je odgovornost, ne zgolj trend. 
Kreativnost je veliko več kot zgolj zanimivi oglasi. Gre za inovativno reševanje izzivov na vsakem koraku.
Podjetja morajo pokazati več poguma pri prijavah za nagrado Marketinška odličnost, saj gre za dragoceno izkušnjo in prispevek k širši marketinški skupnosti.