samo za člane dms

Kaj je danes marketinška odličnost in kako jo doseči?

Za doseganje marketinške odličnosti je vedno potrebno narediti korak več
Format

Mesečno srečanje

Tema

Strategije

Sogovorniki

Petra Čadež
Matjaž Grm
Primož Jakin

Trajanje

75 minut

Prisluhnite zanimivi debati

Radi se učimo na dobrih primerih podjetij, ki resnično razumejo marketing kot celostno filozofijo podjetja in ki z marketinško usmerjenostjo dosegajo odlične rezultate na trgu. 

Petra Čadež

Biti številka ena je hkrati prednost in prekletstvo, ker moraš biti vsak naslednji dan še boljši, kot si bil včeraj.

Matjaž Grm

Če bi moral marketinško odličnost opisati v enem stavku, potem je to kultura delovanja podjetja, ki je usmerjena na kupca.

Primož Jakin

V sodobni digitalni realnosti je gonilo najboljših podjetij marketing.

Sogovorniki

Petra Čadež
Marketing Director, SBU Savoury Spreads, Atlantic Grupa
Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABC Gold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.
Matjaž Grm
Izvršni direktor prodaje in trženja, Adria Mobil
Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje.  
Primož Jakin
Soustanovitelj, Miss Alice Cosmetics
Primož Jakin je digitalni entuziast, ki svoje znanje pretvarja v uspešen posel blagovne znamke Miss Alice Cosmetics. Pred tem je deloval kot vodja kreative v digitalni agenciji Madwise. Med drugim je nastopal tudi v vlogah freelancerja, copywriterja v agencijah Tovarna vizij in Grey Ljubljana, bil je predsednik Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije in član organizatorske ekipe TEDxLjubljana.