samo za člane dms - pro in neomejeni

Kaj se v času koronavirusa dogaja v glavi uporabnika?

Kakšen je uporabnik v svetu, kjer je vsak dan vikend?
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Tržno raziskovanje

Sogovornik

Andraž Zorko
Valicon

Sogovornica

Mojca Pesendorfer
Atlantic Grupa

Trajanje

45 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kaj uporabniki od nas pričakujejo v novi realnosti in kako (p)ostanemo relevantni zanje?

Covid-19 kriza ni gospodarska kriza

Nekatere panoge so praktično “na nuli”, druge delujejo normalno, tretje celo beležijo rast.

Eksplozija spletne prodaje

A fizična prodaja še zdaleč ni ugasnila.

Čustva uporabnikov

V tem času se razpoloženje uporabnikov hitro menja in temu se mora prilagajati tudi marketing.

Aktivnost, prilagodljivost, skromnost in relevantnost

Nekateri komunikacijski kanali so se popolnoma ugasnili. 

Sogovornika

Mojca Pesendorfer

Atlantic Grupa
Mojca Pesendorfer, univ. dipl. komunikologinja, je v Drogi Kolinski / Atlantic Grupi odgovorna za strategijo znamke Argeta, tržne komunikacije in vodenje strateških projektov razvoja znamke s strani marketinga. Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer je skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija. V svoji 10-letni karieri v agenciji je pridobila bogate izkušnje v svetovanju naročnikom agencije pri njihovih marketinških in komunikacijskih izzivih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti.

Andraž Zorko

VALICON
Andraž Zorko, avtor modela raziskave RBB, je partner in direktor v družbi Valicon. Je eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Sloveniji in na področju medijskih raziskav deluje že od leta 1998. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala. V letih 2003-2007 je bil član programskega odbora WRRS, največje konference s področja tiskanih medijev. Leta 2003 je bil nagrajen za prispevek na takratni konferenci v Bostonu. Je redni udeleženec in predavatelj na temo medijskih raziskav na konferencah doma in v tujini ter na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.