samo za člane dms

Kako izbrati vplivneže in ustvarjalce vsebin?

Kako izbrati prave vplivneže? Katera orodja nam pri tem pomagajo? Kako pripraviti učinkovit brief? V eno izmed trenutno najbolj aktualnih tem - izbira vplivnežev in ustvarjalcev vsebin, sta nas popeljali Andreja Gregorka in Pia Jankovič (Renderspace).

Zaupali sta nam svoje izkušnje in nasvete glede uspešnega sodelovanja z vplivneži.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Vplivnostni marketing, digital

Sogovorniki

Andreja Gregorka, Pia Jankovič

Trajanje

58 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

YouTube je prvi, ki je ustvarjalcem omogočil, da so postali vplvneži in s tem nekaj zaslužili.

Kritrij za izbot vplivnežev: št. in kakovost sledilcev, rlvantnost in vrednote vplivneža ter kakovost in slog vsebine, fotografij in pisanja.
Kakšna je razlika med ambasadorjem, vplivnežem in ustvarjalcem vsebin?
Prvi korak pri sodelovanju z vplivneži je izbor cilja in namena.

Andreja Gregorka

O PREDAVATELJU
Andreja Gregorka je svojo pot kot vsebinka začela v vlogi novinarke na radiu, TV in tisku, kasneje pa je presedlala v vsebinski marketing in SEO pisanje. Na področju marketinške avtomatizacije, CRM-ja in drugih digitalnih orodij se je kalila v FrodXu kot poslovna svetovalka in projektna vodja, danes pa v vlogi strateginje pomaga ekipam v skupini Pristop oblikovati komunikacijske strategije in taktike na digitalnih kanalih.

Pia Jankovič

    
Pia Jankovič je izkušena strateginja za družbena omrežja v agenciji Renderspace. Specializirana je za vodenje družbenih kanalov,sodelovanja z vplivneži in ustvarjanje raznovrstnih vsebin. S svojimi izkušnjami pomaga pri oblikovanju strategij za digitalne kanale in sodelovanju z vplivneži kot tudi prepoznavanju specifik in primernosti različnih kanalov za različne naročnike.Pia Jankovič je izkušena strateginja za družbena omrežja v agenciji Renderspace. Specializirana je za vodenje družbenih kanalov,sodelovanja z vplivneži in ustvarjanje raznovrstnih vsebin. S svojimi izkušnjami pomaga pri oblikovanju strategij za digitalne kanale in sodelovanju z vplivneži kot tudi prepoznavanju specifik in primernosti različnih kanalov za različne naročnike.