samo za člane dms
Kako izbrati vplivneže in ustvarjalce vsebin?
Kako izbrati prave vplivneže? Katera orodja nam pri tem pomagajo? Kako pripraviti učinkovit brief? V eno izmed trenutno najbolj aktualnih tem - izbira vplivnežev in ustvarjalcev vsebin, sta nas popeljali Andreja Gregorka in Pia Jankovič (Renderspace).
Zaupali sta nam svoje izkušnje in nasvete glede uspešnega sodelovanja z vplivneži.
Zaupali sta nam svoje izkušnje in nasvete glede uspešnega sodelovanja z vplivneži.
Format
DMS Taktik
Tema
Vplivnostni marketing, digital
Sogovorniki
Andreja Gregorka, Pia Jankovič
Trajanje
58 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Andreja Gregorka
O PREDAVATELJU
Andreja Gregorka je svojo pot kot vsebinka začela v vlogi novinarke na radiu, TV in tisku, kasneje pa je presedlala v vsebinski marketing in SEO pisanje. Na področju marketinške avtomatizacije, CRM-ja in drugih digitalnih orodij se je kalila v FrodXu kot poslovna svetovalka in projektna vodja, danes pa v vlogi strateginje pomaga ekipam v skupini Pristop oblikovati komunikacijske strategije in taktike na digitalnih kanalih.
Pia Jankovič
Pia Jankovič je izkušena strateginja za družbena omrežja v agenciji Renderspace. Specializirana je za vodenje družbenih kanalov,sodelovanja z vplivneži in ustvarjanje raznovrstnih vsebin. S svojimi izkušnjami pomaga pri oblikovanju strategij za digitalne kanale in sodelovanju z vplivneži kot tudi prepoznavanju specifik in primernosti različnih kanalov za različne naročnike.Pia Jankovič je izkušena strateginja za družbena omrežja v agenciji Renderspace. Specializirana je za vodenje družbenih kanalov,sodelovanja z vplivneži in ustvarjanje raznovrstnih vsebin. S svojimi izkušnjami pomaga pri oblikovanju strategij za digitalne kanale in sodelovanju z vplivneži kot tudi prepoznavanju specifik in primernosti različnih kanalov za različne naročnike.