samo za člane dms

Kako izvesti učinkovito nagradno igro na spletu?

Format

DMS Taktik

Tema

Digitalni marketing

Predavatelj

Branka Bizjak Zabukovec
Futura DDB

Trajanje

80 minut

Na Taktiku izveste ...

kako izvesti učinkovito nagradno igro glede na cilj, ki ga želite doseči, kakšno nagrado podeliti in katerih pravil se je ob tem treba držati.   

Kako se izvedbe nagradnih iger razlikujejo glede na cilj, ki ga želimo doseči? 

Z nagradnimi igrami lahko povečamo vpletenost uporabnikov na družabnih omrežjih, pridobivaamo e-naslove, vzorčenje ter ozaveščanje o izdelkih. Vsak od ciljev ima svoje zakonitosti, predvsem glede tega, kakšne vrste sodelovanje pričakujemo od uporabnika.

Kakšne naj bodo nagrade? 

Nagrade naj bodo povezane z vašo dejavnostjo in če se le da podarite nagrado lastnega podjetja, saj boste le tako pridobili relevantno ciljno publiko. Če to ne gre, naj bo nagradapodobna vaši osnovni dejavnosti

Kako izbiramo nagrajence? 

Določiti je pogoje, ki bodo dovolj spodbudni, da bodo k sodelovanju pritegnili čim več ljudi, pa tudi pravila, kako izbrati nagrajence (npr. potek žrebanja, izbor s pomočjo strokovne komisije …). 

Kakšen je pravni okvir izvajanja nagradnih iger? 

Izvedbo nagradnih iger opredeljujeta oblikacijski zakonik in zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami. V pravilih o izvedbi nagradne igre pa je nujno opredeliti vsaj 13 najpomembnejših elementov. 

Branka Bizjak Zabukovec

Digital Communications Consultant, Futura DDB
O PREDAVATELJICI
Branka Bizjak Zabukovec je svetovalka za digitalne komunikacije na agenciji Futura DDB. Za naročnike pripravlja spletne vsebinske strategije, na GEA College pa je nosilka pri predmetu Spletne vsebine in tekstopisje ter predavateljica na programu Strokovnjak za digitalni marketing.