samo za člane dms
Kako izvesti učinkovito nagradno igro na spletu?
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Predavatelj
Branka Bizjak Zabukovec
Futura DDB
Trajanje
80 minut
Na Taktiku izveste ...
kako
izvesti učinkovito nagradno igro glede na cilj, ki ga želite doseči, kakšno
nagrado podeliti in katerih pravil se je ob tem treba držati.
Kako se izvedbe nagradnih iger razlikujejo glede na
cilj, ki ga želimo doseči?
Z nagradnimi igrami lahko povečamo vpletenost
uporabnikov na družabnih omrežjih, pridobivaamo e-naslove, vzorčenje ter
ozaveščanje o izdelkih. Vsak od ciljev ima svoje zakonitosti, predvsem glede
tega, kakšne vrste sodelovanje pričakujemo od uporabnika.
Kakšne naj bodo nagrade?
Nagrade naj bodo povezane z vašo dejavnostjo in če se
le da podarite nagrado lastnega podjetja, saj boste le tako pridobili
relevantno ciljno publiko. Če to ne gre, naj bo nagradapodobna vaši osnovni
dejavnosti
Kako izbiramo nagrajence?
Določiti
je pogoje, ki bodo dovolj spodbudni, da bodo k sodelovanju pritegnili čim več
ljudi, pa tudi pravila, kako izbrati nagrajence (npr. potek žrebanja, izbor s
pomočjo strokovne komisije …).
Kakšen je pravni okvir izvajanja nagradnih iger?
Izvedbo
nagradnih iger opredeljujeta oblikacijski zakonik in zakon o varstvu
potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami. V pravilih o izvedbi nagradne
igre pa je nujno opredeliti vsaj 13 najpomembnejših elementov.
Branka Bizjak Zabukovec
Digital Communications Consultant, Futura DDB
O PREDAVATELJICI
Branka Bizjak Zabukovec je svetovalka za digitalne komunikacije na agenciji Futura DDB. Za naročnike pripravlja spletne vsebinske strategije, na GEA College pa je nosilka pri predmetu Spletne vsebine in tekstopisje ter predavateljica na programu Strokovnjak za digitalni marketing.