samo za člane dms

Kako komunicirati in biti relevanten na različnih družbenih omrežjih?

Algoritmom je popolnoma vseeno, koliko sledilcev imate
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Digitalni marketing

Predavatelj

Uroš Svenšek 
Agencija 101

Trajanje

75 minut

Na Taktiku izveste ...

Kaj objavljati na Facebooku, kaj na Instagramu, kaj na Youtubu in kaj na LinkedInu?

Kako delujejo družbena omrežja?

Edini cilj družbenih omrežij je ta, da uporabnik na njih preživi čim več časa.

Algoritmi družbenih omrežij

Tehnologija se zanaša na všečke, komentarje in delitve.

Pomen skupnosti

Če želite zgraditi skupnost, morate najti odgovor na vprašanje - kaj ima uporabnik od tega, da vam sledi in vas spremlja.

Zakonitosti posameznih družbenih omrežij

Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Youtube.

Uroš Svenšek

Digitalni strateg
Agencija 101
O PREDAVATELJu
Uroš Svenšek je strokovnjak za digitalno komuniciranje na oglaševalski agenciji Agencija 101. Njegovo delo obsega pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pred tem je bil del digitalne ekipe na agenciji Pristop, kjer je deloval predvsem na področju družbenih omrežij.