samo za člane dms
Kako komunicirati in biti relevanten na različnih družbenih omrežjih?
Algoritmom je popolnoma vseeno, koliko sledilcev imate
Format
DMS Taktik
Tema
Digitalni marketing
Predavatelj
Uroš Svenšek
Agencija 101
Trajanje
75 minut
Na Taktiku izveste ...
Kaj objavljati na Facebooku, kaj na Instagramu, kaj na Youtubu in kaj na LinkedInu?
Kako delujejo družbena omrežja?
Edini cilj družbenih omrežij je ta, da uporabnik na njih preživi čim več časa.
Algoritmi družbenih omrežij
Tehnologija se zanaša na všečke, komentarje in delitve.
Pomen skupnosti
Če želite zgraditi skupnost, morate najti odgovor na vprašanje - kaj ima uporabnik od tega, da vam sledi in vas spremlja.
Zakonitosti posameznih družbenih omrežij
Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Youtube.
Uroš Svenšek
Digitalni strateg
Agencija 101
Agencija 101
O PREDAVATELJu
Uroš Svenšek je strokovnjak za digitalno komuniciranje na oglaševalski agenciji Agencija 101. Njegovo delo obsega pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pred tem je bil del digitalne ekipe na agenciji Pristop, kjer je deloval predvsem na področju družbenih omrežij.