samo za člane dms

Kako lahko marketing zapolni praznino?

Pred evropskim prvenstvom za nogometaše do 21 let smo se pogovarjali z Urško Končar
Format

Športno središče

Tema

Športni marketing

Predavateljica

Urška Končar
Nogometna zveza Slovenije

Trajanje

55 minut

Skozi pogovor boste izvedeli ...

Šport nam daje upanje, da se bomo kmalu vrnili v normalnost.

Iskanje motiva v času praznih tribun

Iskanje motiva v tem, da je vse v skladu z najvišjimi standardi.

Tekmovanja brez gledalcev

Edinstvena izkušnja navijača na stadionu, ki pa je digital na žalost ne more nadomestiti.

Prihod globalnih znamk v Slovenijo

Tako velikim kot malim je skupno to, da se vse začne z zaupanjem, nadaljuje z dobro idejo in zaključi s profesionalno izvedbo.

Komunikacija z navijači

Skrb za dodatno popularizacijo nogometa in ustvarjanje novih generacij športnih junakov.

Urška Končar

Vodja trženja in komuniciranja
Nogometna zveza Slovenije
O PREDAVATELJu
Urška Končar je vodja trženja in komuniciranja pri Nogometni zvezi Slovenije, odgovorna za komercialni in komunikacijski vidik aktivnosti pri krovni nogometni organizaciji. Med njene pomembnejše zadolžitve in odgovornosti spadajo priprava in koordinacija izvajanja trženjskih in komunikacijskih strategij v povezavi s ključnimi področji in strateškimi usmeritvami NZS, skrb za sponzorstva, korporativno komuniciranje ... Preden se je pridružila NZS je bila v družbi Petrol d.d. zadolžena za sponzorske aktivacije in organizacijo dogodkov. Vrsto let je bila aktivna tudi na področju marketinga v športu, med njene odmevnejše projekte pa lahko uvrstimo sponzorske aktivacije Ljubljanskega maratona in organizacijo sejma EXPO Ljubljanski maraton. Pri največjem športnem dogodku UEFA EURO U21 je bila Urška odgovorna za področja trženja, komuniciranja in promocijo prvenstva.