samo za člane dms
                
                
                
                
                Kako lahko marketing zapolni praznino?
Pred evropskim prvenstvom za nogometaše do 21 let smo se pogovarjali z Urško Končar
                
                
                
            
    Format
                        
                        
                        
                        
Športno središče
    Tema
                        
                        
                        
                        
Športni marketing
    Predavateljica
                        
                        
                        
                        
Urška Končar
Nogometna zveza Slovenije
                    
    Trajanje
                        
                        
                        
                        
55 minut
Skozi pogovor boste izvedeli ...
Šport nam daje upanje, da se bomo kmalu vrnili v normalnost.
            Iskanje motiva v času praznih tribun
Iskanje motiva v tem, da je vse v skladu z najvišjimi standardi.
                        Tekmovanja brez gledalcev
Edinstvena izkušnja navijača na stadionu, ki pa je digital na žalost ne more nadomestiti.
                        Prihod globalnih znamk v Slovenijo
Tako velikim kot malim je skupno to, da se vse začne z zaupanjem, nadaljuje z dobro idejo in zaključi s profesionalno izvedbo.
                        Komunikacija z navijači
Skrb za dodatno popularizacijo nogometa in ustvarjanje novih generacij športnih junakov.
                        Urška Končar
Vodja trženja in komuniciranja
Nogometna zveza Slovenije
                    
                Nogometna zveza Slovenije
    O PREDAVATELJu
                    
                    
                    
                    Urška Končar je vodja trženja in komuniciranja pri Nogometni zvezi Slovenije, odgovorna za komercialni in komunikacijski vidik aktivnosti pri krovni nogometni organizaciji. Med njene pomembnejše zadolžitve in odgovornosti spadajo priprava in koordinacija izvajanja trženjskih in komunikacijskih strategij v povezavi s ključnimi področji in strateškimi usmeritvami NZS, skrb za sponzorstva, korporativno komuniciranje ... Preden se je pridružila NZS je bila v družbi Petrol d.d. zadolžena za sponzorske aktivacije in organizacijo dogodkov. Vrsto let je bila aktivna tudi na področju marketinga v športu, med njene odmevnejše projekte pa lahko uvrstimo sponzorske aktivacije Ljubljanskega maratona in organizacijo sejma EXPO Ljubljanski maraton. Pri največjem športnem dogodku UEFA EURO U21 je bila Urška odgovorna za področja trženja, komuniciranja in promocijo prvenstva.
                
