Kako lahko segmentacija uporabnikov izboljša poslovne rezultate?
Učinkovita segmentacija je tista, ki bo ločila zmagovalce od poražencev
Format
DMS Taktik
Tema
Podatki in analitika
Predavatelj
Andraž Štalec
Red Orbit
Trajanje
65 minut
Na Taktiku izveste ...
Preraščamo miselnost, da enak oglas prikazujemo nekaj sto tisočim uporabnikom digitala
Eksplozivna rast e-commerca
Rast spletnih transakcij se je štirikrat pospešila.
Digital je nova normalnost
Vsi se borimo za povečevanje prometa preko spleta.
Proaktivna segmentacija v digitalu
Digital je idealno okolje za vedenjsko segmentacijo.
5 hitrih zmag
Pogrešamo vas, Cross-sell, “Last minute” kupci, lojalni kupci, novi kupci.
Andraž Štalec
Direktor in soustanovitelj, Red Orbit
O PREDAVATELju
Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobitel, Danone, Unilever, Droga Kolinska, Gorenjska banka in druga.