samo za člane dms

Kako lahko segmentacija uporabnikov izboljša poslovne rezultate?

Učinkovita segmentacija je tista, ki bo ločila zmagovalce od poražencev
Format

DMS Taktik

Tema

Podatki in analitika

Predavatelj

Andraž Štalec
Red Orbit

Trajanje

65 minut

Na Taktiku izveste ...

Preraščamo miselnost, da enak oglas prikazujemo nekaj sto tisočim uporabnikom digitala

Eksplozivna rast e-commerca

Rast spletnih transakcij se je štirikrat pospešila.

Digital je nova normalnost

Vsi se borimo za povečevanje prometa preko spleta.

Proaktivna segmentacija v digitalu

Digital je idealno okolje za vedenjsko segmentacijo.

5 hitrih zmag

Pogrešamo vas, Cross-sell, “Last minute” kupci, lojalni kupci, novi kupci.

Andraž Štalec

Direktor in soustanovitelj, Red Orbit
O PREDAVATELju
Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobitel, Danone, Unilever, Droga Kolinska, Gorenjska banka in druga.