DELAVNICA

Kako napisati prepričljivo prijavo za Marketinško odličnost?

Strokovna komisija nagrade Marketinška odličnost vsako leto izbere tiste, ki so najbolj pomembno prispevali k razvoju stroke in uspehu svojega podjetja.

Med seboj tekmujejo projekti, ki so vsak zase zahteven strateški preplet mnogih dejavnikov, zato je izredno pomembno, da svoje delo predstavite čim bolj jasno in pregledno, da komisija česa ne spregleda. Za vas smo pripravili delavnico koristnih nasvetov, svoje znanje in izkušnje so z nami delile Petra Čadež (Atlantic Grupa), Alenka Jančar (Zavarovalnica Triglav) in Tanja Kavran (DMS).
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Delavnica

Tema

Marketinška odličnost

Sogovorniki

Petra Čadež, Alenka Jančar,
Tanja Kavran

Trajanje

 84 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kako se lotiti pisanja prijave?

Kakšna so pravila igre?
Kaj običajno oteži delo strokovne komisije?
Katero kategorijo izbrati?

Petra Čadež

O PREDAVATELJU
Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Alenka Jančar

O PREDAVATELJU
Alenka Jančar je del oglaševalske stroke že vrsto let. Svojo poklicno pot gradi predvsem v storitvenih industrijah. S svojim delom je močno vpeta v upravljanje blagovne znamke, izvedbo tržnega komuniciranja, odlično pozna slovensko oglaševalsko okolje in načela delovanja.

V Zavarovalnici Triglav v službi za trženjsko komuniciranje vodi oddelek upravljanja blagovne znamke, kjer že dobrih 10 let z ekipo upravlja eno najstarejših in hkrati zaupanja vrednih blagovnih znamk v Sloveniji. 

Tanja Kavran

O PREDAVATELJU
Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Ima več kot petnajstletne izkušnje v vodenju in marketingu, svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo.

Svojo poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem, se za tem za nekaj let posvetila samostojnim projektom, zdaj pa že od leta 2006 skrbi za vodenje Društva za marketing Slovenije, kjer je odgovorna za koordinacijo dela sekcij in vseh organov društva, skrbi za izvajanje in koordinacijo vseh aktivnosti ter vodi in odgovarja za finančno poslovanje društva.