DELAVNICA

Kako napisati zmagovalno prijavo za Marketinško odličnost?

Nagrade Marketinška odličnost podelimo tistim, ki so najbolj pomembno prispevali k razvoju marketinške stroke in uspehu svojega podjetja.

Prepričajte strokovno komisijo za podelitev nagrad Marketinška odličnost z vašo popolno prijavo. Na delavnici smo razkrili vse pomembne podrobnosti zmagovalne prijave na državno prvenstvo v marketingu. Koristne nasvete so nam razkrile Petra Čadež (Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol) in Tanja Kavran (DMS).
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Delavnica

Tema

Marketinška odličnost

Sogovorniki

Petra Čadež, Mojca Avšič,
Tanja Kavran

Trajanje

73 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kako strateško pristopiti k pisanju prijave? Kako izpostaviti ključne elemente vašega projekta?

Predstavitev kriterijev, na kaj morate biti še posebej pozorni pri pisanju prijave.
Najpogostejše napake in kako se jim izogniti: Pasti in pogoste zagate pri pisanju prijav ter kako jih uspešno obvladati.
Izkušnje in nasveti preteklih nagrajencev ter vpogled v to, kaj resnično šteje pri ocenjevanju.

Petra Čadež

O PREDAVATELJU
Petra Čadež ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami, ob koncu leta pa je prevzela funkcijo direktorice marketinga v Drogi Kolinski / Atlanic Grupi. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.

Mojca Avšič

O PREDAVATELJU
Mojca Avšič je direktorica marketinga, uporabniške izkušnje in digitalnih kanalov v družbi Petrol. Pred prihodom k Petrolu je skrbela za strateški marketing NLB Skupine. Svojo kariero je začela v Mercatorju, kjer je med drugim med drugim delovala kot izvršna direktorica za marketing in razvoj na ravni skupine. V Drogi Kolinski (del Atlantic Grupe) je vodila področje raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju Delikatesni namazi . Svojo poklicno pot je nato nadaljevala kot direktorica marketinga za množični trg v Telekomu Slovenije.

Mojca je ciljno naravnana k doseganju konkretnih rezultatov, zna združiti potencial številnih sodelavk in sodelavcev in jih motivirati, saj ima neustavljivo energijo, strokovno znanje in vizijo. Bila je članica Organizacijskega odbora SOF ter predsednica Effie Slovenija 2016. Dva zaporedna mandata je bila članica UO združenja oglaševalcev, ki ga je kot predsednica v letih 2020/2021 tudi vodila. Bila je tudi članica upravnega odbora SOZ v mandatu 2014/2017. Društvo za marketing Slovenije ji je leta 2011 podelilo naziv marketinške direktorice leta.

Tanja Kavran

O PREDAVATELJU
Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Ima več kot petnajstletne izkušnje v vodenju in marketingu, svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo.

Svojo poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem, se za tem za nekaj let posvetila samostojnim projektom, zdaj pa že od leta 2006 skrbi za vodenje Društva za marketing Slovenije, kjer je odgovorna za koordinacijo dela sekcij in vseh organov društva, skrbi za izvajanje in koordinacijo vseh aktivnosti ter vodi in odgovarja za finančno poslovanje društva.