samo za člane dms - PRO IN NEOMEJENI
Kako ohraniti marketinške proračune?
Temelj boja je vpogled v uporabnika
Format
Marketinški ponedeljek
Tema
Strategije
Sogovornik
Mitja Tuškej,
AM komunikacije
Sogovornica
Petra Čadež
Atlantic Grupa
Trajanje
45 minut
Boj za marketinške proračune
Precej lažje je ohraniti tempo investicij v marketing, kot kasneje vložiti nekajkrat več sredstev, da se vrneš na obstoječe stanje
Romantična pozitivnost
Podrobno spremljanje dogajanja in prilagajanje nastalim razmeram.
Oglaševalski vložki se niso zmanjšali
Vsaj ne v Sloveniji ...
Ni pomembna velikost znamke
Pomembno je, da v vsakem trenutku ohranimo stik z uporabnikom.
Komunikacija je samo vrh ledene gore
Vse se začne s podrobnim vpogledom v to, kdo je naša ciljna skupina uporabnikov in kaj se z njo dogaja.
Mitja Tuškej
Strateg, AM komunikacije
O SOGOVORNIKU
Mitja Tuškej je bil dolga leta Formitasov strateg tržnih znamk, med leti 2012 in 2019 direktor medijske agencije, danes pa se je vrnil k svoji izhodiščni ljubezni in stroki – k tržnim znamkam. Strokovnost, analitika in poglobljeni vpogledi v znamke in potrošnike so njegova specialnost. Dokaz, da veliko ve in zna sta tudi njegovi dve knjigi. Prva »Brez frendov ni brendov« je bila proglašena za marketinško knjigo leta 2015, druga »Hokus pokus: fokus« prav tako velja za odlično delo o znamčenju.
Petra Čadež
Marketing Director, SBU Savoury Spreads
Atlantic Grupa
Atlantic Grupa
O SOGOVORNIKU
Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABC Gold Quill in kar nekaj nagrad Effie. V letu 2020 je prevzela mesto predsednice upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.