samo za člane dms - pro in neomejeni

Kako se B2B marketing odziva na spremenjene razmere?

Dolgoročna B2B partnerstva se ohranijo tudi v težkih časih
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

B2B marketing

Sogovornica

Barbara Hafner
Knauf Insulation

Sogovornik

Igor Fürst
Špica International

Trajanje

55 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kakšna bo vloga B2B marketinga v negotovi prihodnosti?

Preživeli bodo tisti, ki so prilagodljivi

Za učinkovito prilagajanje mora marketing tesno sodelovati z razvojem.

B2B svet še vedno temelji na osebnih stikih

Digital je v zadnjem obdobju postal nekajkrat bolj pomemben, kot je bil pred meseci.

Negovanje odnosov z obstoječimi strankami

Ustvarjanje novih strank bo v naslednjih mesecih zelo težko in drago delo.

Cenovni pritiski

Graditi je potrebno predvsem na dodatnih storitvah.

Igor Fürst

Head of Marketing
Špica International d.o.o
O SOGOVORNIKU
Igor Fürst je vodja marketinga v Špici International. Strasten glede vsebinskega marketinga ter marketinške avtomatizacije in zaljubljen v visoke valove s katerimi se spopada na windsurfu. Marketinške izkušnje je nabiral kot brand manager v podjetjih Vodafone in Krka, nato ga je poslovna pot vodila v skupino Žito d.d., nove izzive pa je poiskal v podjetju S&T Slovenija, kjer je skrbel za marketinško avtomatizacijo in CRM sistem. Od maja 2018 v podjetju Špica International skrbi za digitalizacijo in izboljševanje prodaje in marketinga na podlagi optimizacije podatkov, analitike in vsebinskega marketinga.

Barbara Hafner

Marketing & PR Director
 Knauf Insulation
O SOGOVORNICI
Barbara Hafner, univ. dipl. ekon. in magister poslovnih ved, deluje na področju marketinga že 20 let. Zaposlena je v slovenskem delu korporacije Knauf Insulation kot direktorica marketinga in odnosov z javnostmi. Tekom poklicne poti se je srečevala z vsemi fazami prodajno marketinških ter tudi komunikacijskih aktivnosti. Deluje v specifični panogi gradbeništva, kjer je z dolgoletnimi mednarodnimi izkušnjami sooblikovala pionirske procese ciljnim skupinam prilagojenih pristopov. Ob svojem delu se je imela priložnost nenehno formalno in neformalno dodatno izobraževati, tako doma kot tudi v tujini. Je članica številnih mednarodnih timov korporacije, gospodarskih interesnih združenj, članica Društva za marketing Slovenije, Združenja Manager ter drugih stanovskih povezav.