samo za člane dms - pro in neomejeni
                
                
                
                
                Kako se marketing odziva na spremenjene razmere?
Nepripravljeni na krizo, bomo pripravljeni na novo normalnost?
                
                
                
            
    Format
                        
                        
                        
                        
Marketinški ponedeljek
    Tema
                        
                        
                        
                        
Strategije
    Sogovorniki
                        
                        
                        
                        
Denis Oštir
Žiga Novak
Matjaž Vračko
                    
    Trajanje
                        
                        
                        
                        
45 minut
Debata o spremenjenih tržnih razmerah
Če bi v tem trenutku znali napovedati, kakšne bodo čez nekaj mesecev razmere v posameznih panogah, bi zaslužili zelo veliko denarja. Nismo našli čarobne formule, smo pa našli izvrstne sogovornike.
            Denis Oštir
Trenutna situacija prinaša nove priložnosti za marketing, ki bo začel presegati okvirje komunikacije in postaja stroka, obrt, ki strukturira celotno pot do kupca
                        Žiga Novak
V prihodnosti bodo naši dogodki verjetno dogovorjeni v zadnjem hipu, potekali bodo v manjših skupinah in ne bodo mednarodni
                        Matjaž Vračko
Intenzivno razmišljamo o tem, kakšna bo nova normalnost in kakšen bo v njej uporabnik
                        Sogovorniki
Denis Oštir
                
                
                
                Direktor korporativnega komuniciranja, Gorenje
                
                
                
                Denis Oštir ima pripovedovanje zgodb v krvi. Skoraj 20 let izkušenj v medijih je v večini nabiral v podjetju Pro Plus. Od novinarja, redaktorja in urednika do odgovornega urednika digitalnih vsebin. Sodeloval je v strateškem odboru mednarodne mreže komercialnih televizijskih postaj ENEX in pomagal pri oblikovanju nove strategije združenja. Danes v Gorenju skrbi za korporativno komuniciranje, po prevzemu pa za Hisense sodeluje tudi pri razvoju lastne vsebinske platforme. Rad kuha. In skuhano poje.
                
            
    Žiga Novak
                
                
                
                Ustanovitelj in direktor, skupina Orehov gaj
                
                
                
                Žiga Novak je podjetnik, moderator, trener kreativnega razmišljanja, snovalec doživetij in strokovnjak za uporabo metode igre za izobraževanje in zabavo. Na področju vsestranskega razvoja ljudi se strokovno izobražuje od leta 1999, ko se je s Sorosevo štipendijo udeležil enoletnega programa fundacije Open Society Institute za razvoj bodočih voditeljev Centralne in Vzhodne Evrope (Boston, ZDA). Kasneje je diplomiral na Univerzi v Ljubljani ter magistriral na London School of Economics. Od leta 2007 se podaja v različne podjetniške projekte na področju izobraževanja, organizacije dogodkov in poslovnega turizma. 
                
            Matjaž Vračko
                
                
                
                Direktor prodaje zasebnim uporabnikom, A1
                
                
                
                Matjaž Vračko ima bogate izkušnje iz vodenja prodaje zasebnim uporabnikom, ki jih je skoraj 20 let pridobival v Mladinski knjigi. V okviru svoje poslovne poti je intenzivno delal na področju direktnega trženja (vodil direktno prodajo, D2D prodajo, telefonski studio, knjižna kluba Svet knjige in Ciciklub, prodajo revij), področju marketinga, vodil spletno knjigarno emka.si in delal na področju maloprodaje. Njegove izkušnje iz prodaje in usmerjenosti v potrebe uporabnika podjetju A1 prinašajo kompetence, ki jih podjetje potrebuje za uspeh na dolgi rok v času pospešene digitalizacije.
                
            