samo za člane dms - pro in neomejeni

Kako se marketing odziva na spremenjene razmere?

Nepripravljeni na krizo, bomo pripravljeni na novo normalnost?
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Strategije

Sogovorniki

Denis Oštir
Žiga Novak
Matjaž Vračko

Trajanje

45 minut

Debata o spremenjenih tržnih razmerah

Če bi v tem trenutku znali napovedati, kakšne bodo čez nekaj mesecev razmere v posameznih panogah, bi zaslužili zelo veliko denarja. Nismo našli čarobne formule, smo pa našli izvrstne sogovornike.

Denis Oštir

Trenutna situacija prinaša nove priložnosti za marketing, ki bo začel presegati okvirje komunikacije in postaja stroka, obrt, ki strukturira celotno pot do kupca

Žiga Novak

V prihodnosti bodo naši dogodki verjetno dogovorjeni v zadnjem hipu, potekali bodo v manjših skupinah in ne bodo mednarodni

Matjaž Vračko

Intenzivno razmišljamo o tem, kakšna bo nova normalnost in kakšen bo v njej uporabnik

Sogovorniki

Denis Oštir
Direktor korporativnega komuniciranja, Gorenje
Denis Oštir ima pripovedovanje zgodb v krvi. Skoraj 20 let izkušenj v medijih je v večini nabiral v podjetju Pro Plus. Od novinarja, redaktorja in urednika do odgovornega urednika digitalnih vsebin. Sodeloval je v strateškem odboru mednarodne mreže komercialnih televizijskih postaj ENEX in pomagal pri oblikovanju nove strategije združenja. Danes v Gorenju skrbi za korporativno komuniciranje, po prevzemu pa za Hisense sodeluje tudi pri razvoju lastne vsebinske platforme. Rad kuha. In skuhano poje.
Žiga Novak
Ustanovitelj in direktor, skupina Orehov gaj
Žiga Novak je podjetnik, moderator, trener kreativnega razmišljanja, snovalec doživetij in strokovnjak za uporabo metode igre za izobraževanje in zabavo. Na področju vsestranskega razvoja ljudi se strokovno izobražuje od leta 1999, ko se je s Sorosevo štipendijo udeležil enoletnega programa fundacije Open Society Institute za razvoj bodočih voditeljev Centralne in Vzhodne Evrope (Boston, ZDA). Kasneje je diplomiral na Univerzi v Ljubljani ter magistriral na London School of Economics. Od leta 2007 se podaja v različne podjetniške projekte na področju izobraževanja, organizacije dogodkov in poslovnega turizma. 
Matjaž Vračko
Direktor prodaje zasebnim uporabnikom, A1
Matjaž Vračko ima bogate izkušnje iz vodenja prodaje zasebnim uporabnikom, ki jih je skoraj 20 let pridobival v Mladinski knjigi. V okviru svoje poslovne poti je intenzivno delal na področju direktnega trženja (vodil direktno prodajo, D2D prodajo, telefonski studio, knjižna kluba Svet knjige in Ciciklub, prodajo revij), področju marketinga, vodil spletno knjigarno emka.si in delal na področju maloprodaje. Njegove izkušnje iz prodaje in usmerjenosti v potrebe uporabnika podjetju A1 prinašajo kompetence, ki jih podjetje potrebuje za uspeh na dolgi rok v času pospešene digitalizacije.