samo za člane dms - pro in neomejeni

Kako se spreminjajo uporabniki v novi normalnosti?

Uporabniki trošijo enako kot doslej, a na drugačen način
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Tržno raziskovanje

Sogovornik

Andraž Zorko
Valicon

Sogovornik

Andraž Štalec
Red Orbit

Trajanje

45 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Zakaj ne smete biti preveč začudeni, ko boste na poti proti morju opazovali avtomobile s škatlami na strehi?

Spremembe spletnega nakupovanja

Na vrhuncu epidemije je 25 % ljudi preko spleta kupovalo tudi živila.

Zmagujejo visoko digitalno razviti igralci

Ostali so lahko tekmovali le v tem, kdo je po zaprtju fizičnih trgovin hitreje vzpostavil spletno prodajo.

Moč blagovne znamke 

Majhne znamke se na polici lahko prodajo zaradi položaja blizu velikih, na spletu pa takšna strategija ne preživi.

Prilagoditev marketinškega miksa

Nekateri komunikacijski kanali so se popolnoma ugasnili.

Sogovornika

Andraž Štalec

RED ORBIT
Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobitel, Danone, Unilever, Droga Kolinska, Gorenjska banka in druga. 

Andraž Zorko

VALICON
Andraž Zorko, avtor modela raziskave RBB, je partner in direktor v družbi Valicon. Je eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Sloveniji in na področju medijskih raziskav deluje že od leta 1998. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala. V letih 2003-2007 je bil član programskega odbora WRRS, največje konference s področja tiskanih medijev. Leta 2003 je bil nagrajen za prispevek na takratni konferenci v Bostonu. Je redni udeleženec in predavatelj na temo medijskih raziskav na konferencah doma in v tujini ter na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.