Kako uspeti na globalnem trgu?
Kako se pri osvajanju globalnega trga razlikujeta pristopa zagonskega podjetja in mednarodne korporacije?
Format
Mesečno srečanje
Tema
Inovativnost
Sogovornik
Teodor Štimec,
Optics Trade
Predavateljica
Luka Grilc
Nordica
Trajanje
80 minut
V pogovoru razkrijemo ...
Azija, ZDA, Nemčija. Trije povsem različnih trgi, ki pa so seveda pod drobnogledom vseh, ki želijo resnično prodajati globalno.
Osredotočanje na globalne kupce
Svet je zelo velik, če bomo vzeli drobtinico tu in drobtinico tam, bomo s tem zadovoljni.
Raznolikost trgov
Edina možnost je globalno razmišljanje.
Postavitev v kožo kupcev po vsem svetu
Ključno, da tudi sam obiščeš trg, na katerem prodajaš svoje produkte. Ta izkušnja te postavi na realna tla.
Kariera v multinacionalki
Vedno bodi pri svojem delu 100 %, saj nikoli ne veš, kdo vse te opazuje.
Teodor Štimec
Owner, Optics Trade
O SOGOVORNIKU
Teodor Štimec je direktor in solastnik spletne trgovine Optics Trade, ki prodaja športno optiko v več kot 100 držav sveta. Njegova ekipa vodi več kot 10 blogov, na njihovem YouTube kanalu, ki ima že skoraj 7.000 naročnikov, je 2.547 videoposnetkov, ki imajo več kot 9 milijonov ogledov. Teodor se že od nekdaj udejstvuje na več področjih, zato ga je pot zaradi navdušenosti nad spletom po končanem doktorskem študiju na fakulteti za strojništvo zanesla v spletni marketing. Ker je odprt novim idejam, od njega nikoli ne boste dobili odgovora 'ne'.
Luka Grilc
NORDICA Business Unit Manager, Tecnica Group
O SOGOVORNIKU
Luka Grilc je direktor blagovne znamke Nordica v italijanskem proizvajalcu športne opreme Technica Group. V podjetju je leta 2014 začel kot skrbnik blagovne znamke Nordica, danes pa je odgovoren za celotno poslovanje poslovne enote Nordica.
Pred tem je bil direktor blagovne znamke in produktov v Elanu. V podjetju je deloval vse od leta 2003. Leta 2014 je na Slovenski marketinški konferenci dobil nagrado za marketinškega direktorja leta.