samo za člane dms
Kako v marketinških tekstih pokazati, da res razumete svojega kupca?
Najboljši marketinški teksti znajo ustaviti čas in kupca nagovoriti v jeziku, v katerem on razmišlja. Tu ne gre zgolj za uporabo enakih besed in fraz, kot jih kupec uporabi, ko opisuje svoj problem ali potencialno rešitev. Gre za ustvarjanje konteksta, ki popolnoma resonira z njegovim doživljajskim svetom.
Format
DMS Taktik
Tema
Vsebinski marketing
Sogovorniki
Azra Mujkanović Češek
Trajanje
64 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Azra Mujkanović Češek
O PREDAVATELJU
Azra Mujkanović Češek je vodja oddelka za vsebino na digitalni agenciji Madwise. Kot tekstopiska in vsebinska strateginja je ustvarjala digitalne vsebine za več kot 30 blagovnih znamk iz najrazličnejših panog. Ko piše, pravi, da črke spreminja v številke. Njen fokus je namreč konverzijsko usmerjena vsebina, ki neposredno podpira zastavljene poslovne cilje in, predvsem, uporabnika na poti do nakupa.