samo za člane dms

Kako v marketinških tekstih pokazati, da res razumete svojega kupca?

Najboljši marketinški teksti znajo ustaviti čas in kupca nagovoriti v jeziku, v katerem on razmišlja. Tu ne gre zgolj za uporabo enakih besed in fraz, kot jih kupec uporabi, ko opisuje svoj problem ali potencialno rešitev. Gre za ustvarjanje konteksta, ki popolnoma resonira z njegovim doživljajskim svetom.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

DMS Taktik

Tema

Vsebinski marketing

Sogovorniki

Azra Mujkanović Češek

Trajanje

64 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Poglobljeno razumevanje, kako kupec doživlja problem, ki ga vaš izdelek ali storitev rešuje.

Enostavna orodja, kako ustvarimo in ubesedimo kontekst.
Čustvena pismenost za neklišejsko komunikacijo empatije.
Praktične ponazoritve s primeri komuniciranja najrazličnejših B2C in B2B znamk.

Azra Mujkanović Češek

O PREDAVATELJU
Azra Mujkanović Češek je vodja oddelka za vsebino na digitalni agenciji Madwise. Kot tekstopiska in vsebinska strateginja je ustvarjala digitalne vsebine za več kot 30 blagovnih znamk iz najrazličnejših panog. Ko piše, pravi, da črke spreminja v številke. Njen fokus je namreč konverzijsko usmerjena vsebina, ki neposredno podpira zastavljene poslovne cilje in, predvsem, uporabnika na poti do nakupa.