samo za člane dms - PRO IN NEOMEJENI

Kam investirati medijske proračune?

Po COVID-19 nas čaka še bolj razpršena medijska potrošnja
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Tržno komuniciranje

Sogovornik

Leon Brenčič
iPROM

Sogovornica

Alina Žugelj Pikalo
Pristop Media

Trajanje

45 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Kdo bo zmagovalec obdobja po koronavirusu - televizija, digital, radio, zunanje oglaševanje ...? 

Interpretacija podatkov

Vseh podatkov ne moremo avtomatsko metati v koš COVID-19.

Prerazporejeni medijski proračuni

Dnevni doseg digitalnih medijev se je povečal za 52 %.

Vsebina

Uporabnikov ne motijo oglasi, motijo jih neprimerni in nerelevantni nagovori.

Razpršena medijska potrošnja

Digital je pomemben, a ostali mediji ravno tako.

Leon Brenčič

Client Service Director
iPROM
O SOGOVORNIKU
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v digitalni agenciji iPROM, vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Leon sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih.

Alina Žugelj Pikalo

Media Manger
Pristop Media
O SOGOVORNIKU
Alina Žugelj Pikalo je medijska direktorica s 17-letnimi izkušnjami v medijskem načrtovanju in zakupu oglasnega prostora. Je izkušena medijska strategija ter poznavalka medijskih raziskav in orodij. Odlično sodelovanje z naročniki in kreativnimi timi jo je pripeljalo do medijskih nagrad kot sta na primer Veliki Sempler 2013 za akcijo Sladka sporočila z Gorenjko in Zlati Sempler 2014 za inovativno uporabo medija z akcijo za Bramac Avdić na strehi.