samo za člane dms - PRO IN NEOMEJENI

[PPT] Kar je treba vedeti o umetni inteligenci in umetnosti njene uporabe

Na Treningu strateških veščin smo spoznavali umetno inteligenco kot novega pomočnika in sodelavca v marketingu. Svoje bogato znanje in izkušnje sta nam zaupala Živa Deu (Atlantic Grupa) in Uroš Svenšek (Agencija 101).

Kaj sta nam razkrila, si lahko pogledate v prezentacijah.
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami. Za hitrejši dostop si tečaje filtrirajte po filtru - Najnovejše ali v iskalnik vpišite naslov tečaja.
Format

Prezentacije

Tema

Umetna inteligenca

Avtorji

Živa Deu, Uroš Svenšek

Dolžina

82-131 strani

Živa Deu

Vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa
O PREDAVATELJU
Živa Deu je vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi. Pod njenim vodstvom je Argeta izdala zbirateljske NFT-je, lani pa so navdušili z Zgodbarčkom – orodjem na osnovi GPT tehnologije, ki ustvarja personalizirane zgodbe za otroke. Z vidnimi rezultati in uspešnim soočanjem s kompleksnostjo digitalnega nastopa je prejela številna priznanja in nagrade, v lanskem letu tudi naziv digitalne strokovnjakinje na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu in prejela WEBSI naziv »digitalka leta«.

Uroš Svenšek

Digitalni strateg, Agencija 101
Uroš Svenšek je vodja digitala na Agenciji 101, izjemen strokovnjak in navdušenec nad novimi tehnologijami. Je strokovnjak za uporabo UI orodij, ki jih podjetja lahko implementirajo v svoje procese. Njegovo delo obsega pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pred tem je bil del digitalne ekipe na agenciji Pristop, kjer je deloval predvsem na področju družbenih omrežij.