samo za člane dms - PRO IN NEOMEJENI
[PPT] Kar je treba vedeti o umetni inteligenci in umetnosti njene uporabe
Na Treningu strateških veščin smo spoznavali umetno inteligenco kot novega pomočnika in sodelavca v marketingu. Svoje bogato znanje in izkušnje sta nam zaupala Živa Deu (Atlantic Grupa) in Uroš Svenšek (Agencija 101).
Kaj sta nam razkrila, si lahko pogledate v prezentacijah.
Kaj sta nam razkrila, si lahko pogledate v prezentacijah.
Format
Prezentacije
Tema
Umetna inteligenca
Avtorji
Živa Deu, Uroš Svenšek
Dolžina
82-131 strani
Živa Deu
Vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa
O PREDAVATELJU
Živa Deu je vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi. Pod njenim vodstvom je Argeta izdala zbirateljske NFT-je, lani pa so navdušili z Zgodbarčkom – orodjem na osnovi GPT tehnologije, ki ustvarja personalizirane zgodbe za otroke. Z vidnimi rezultati in uspešnim soočanjem s kompleksnostjo digitalnega nastopa je prejela številna priznanja in nagrade, v lanskem letu tudi naziv digitalne strokovnjakinje na podiplomskem izobraževanju Inštituta za digitalni marketing v Dublinu in prejela WEBSI naziv »digitalka leta«.
Uroš Svenšek
Digitalni strateg, Agencija 101
Uroš Svenšek je vodja digitala na Agenciji 101, izjemen strokovnjak in navdušenec nad novimi tehnologijami. Je strokovnjak za uporabo UI orodij, ki jih podjetja lahko implementirajo v svoje procese. Njegovo delo obsega pripravo digitalnih strategij in kampanj vsebinskega marketinga za večje slovenske in regijske naročnike. Pred tem je bil del digitalne ekipe na agenciji Pristop, kjer je deloval predvsem na področju družbenih omrežij.