samo za člane dms
Mali koraki do velikih marketinških zgodb
Se zavedate, da bi morali več vlagati v marketing, a za to nimate dovolj finančnih in kadrovskih kapacitet?
Format
Mesečno srečanje
Tema
Inovativnost
Sogovorniki
Lucijan Perger
Zala Glavič
Tina ŠturbeljJure Čuk
Tina Šturbelj
Trajanje
90 minut
Spoznali boste
Podjetja, ki z inovativnimi pristopi uspešno premagujejo izzive majhnosti in ustvarjajo odlične poslovne zgodbe o uspehu.
Lucian Perger
Med našimi kupci so bili Luciano Pavarotti, Nelson Mandela, papež Janez Pavel II, Donald Trump …
Zala Glavič
Marketing mora iskati zgodbe znotraj podjetja.
Tina Štrubelj
Kakšen zagon lahko podjetju da projekt Štartaj Slovenija?
Jure Čuk
Od srednješolske ideje do razmišljanja o mednarodni franšizi.
Sogovorniki
Lucijan Perger
CEO, Perger 1757
Lucijan Perger je nekdanji rokometaš z magisterijem na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ki od leta 2014 vodi družinsko podjetje Perger 1757, medeni raj v Slovenj Gradcu, kjer se dediščina podjetja Perger prenaša že v deveto generacijo. Zase pravi, da si postavlja visoke cilje in naredi vse, da te cilje doseže. Pri tem se zaveda, da za doseganje ciljev potrebuje odlično ekipo. Njegov moto je: "Delajte s srcem in delajte samo najboljše."
Zala Glavič
Vodja marketinga in odnosov z javnostmi, Perger 1757
Zala Glavič je magistrirala iz marketinga na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, svoje prve karierne korake pa je nabirala v družbi Pristop. Od leta 2013 vodi marketing in odnose z javnostmi v družinskem podjetju Perger 1757. Je večna optimistka, ki v ospredje postavlja človeške vrednote in edinstvene zgodbe.
Tina Štrubelj
USTANOVITELJICA, NELIPOT
Prijaznost do okolja se začne pri nas samih. Tina Štrubelj je razmišljala prav o tem, ko se je v njeni domači kuhinji leta 2014 začela oblikovati linija naravne kozmetike. Nastale so 3 različice dezodoranta v obliki kreme ter blagovna znamka Nelipot, ki v prevodu pomeni nekoga, ki hodi bos. V prvi sezoni smo jo spoznali s Simonom Oblakom, nato pa je Tina pogumno stopila na samostojno podjetniško pot. Znamka Nelipot je zdaj bogatejša za široko linijo naravne kozmetike.
Jure Čuk
Vodja trženja, WOOP! Trampolin park Ljubljana
Jure Čuk, diplomiran ekonomist, je kot marsikdo danes, svojo kariero začel graditi s pomočjo slovenskih start-upov. V času recesije je zaprl svoje podjetje za izdelovanje unikatnih oblačil in pot nadaljeval v Londonu, kjer je pet let ustvarjal v trženjskem oddelku podjetij L’Oreal in Trish McEvoy. Trenutno ga najdemo v ljubljanski atrakciji trampolin park WOOP!, kjer vodi trženje, poleg tega pa je solastnik trženjske agencije Impressions ter podjetja za personalizacijo ličenja AdviseMyStyle.