samo za člane dms

Mali koraki do velikih marketinških zgodb

Se zavedate, da bi morali več vlagati v marketing, a za to nimate dovolj finančnih in kadrovskih kapacitet?
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Mesečno srečanje

Tema

Inovativnost

Sogovorniki

Lucijan Perger
Zala Glavič
Tina Šturbelj
Jure Čuk

Trajanje

90 minut

Spoznali boste

Podjetja, ki z inovativnimi pristopi uspešno premagujejo izzive majhnosti in ustvarjajo odlične poslovne zgodbe o uspehu.

Lucian Perger

Med našimi kupci so bili Luciano Pavarotti, Nelson Mandela, papež Janez Pavel II, Donald Trump …

Zala Glavič

Marketing mora iskati zgodbe znotraj podjetja.

Tina Štrubelj

Kakšen zagon lahko podjetju da projekt Štartaj Slovenija?

Jure Čuk

Od srednješolske ideje do razmišljanja o mednarodni franšizi.

Sogovorniki

Lucijan Perger

CEO, Perger 1757
Lucijan Perger je nekdanji rokometaš z magisterijem na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ki od leta 2014 vodi družinsko podjetje Perger 1757, medeni raj v Slovenj Gradcu, kjer se dediščina podjetja Perger prenaša že v deveto generacijo. Zase pravi, da si postavlja visoke cilje in naredi vse, da te cilje doseže. Pri tem se zaveda, da za doseganje ciljev potrebuje odlično ekipo. Njegov moto je: "Delajte s srcem in delajte samo najboljše."

Zala Glavič

Vodja marketinga in odnosov z javnostmi, Perger 1757
Zala Glavič je magistrirala iz marketinga na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, svoje prve karierne korake pa je nabirala v družbi Pristop. Od leta 2013 vodi marketing in odnose z javnostmi v družinskem podjetju Perger 1757. Je večna optimistka, ki v ospredje postavlja človeške vrednote in edinstvene zgodbe.

Tina Štrubelj

USTANOVITELJICA, NELIPOT
Prijaznost do okolja se začne pri nas samih. Tina Štrubelj je razmišljala prav o tem, ko se je v njeni domači kuhinji leta 2014 začela oblikovati linija naravne kozmetike. Nastale so 3 različice dezodoranta v obliki kreme ter blagovna znamka Nelipot, ki v prevodu pomeni nekoga, ki hodi bos. V prvi sezoni smo jo spoznali s Simonom Oblakom, nato pa je Tina pogumno stopila na samostojno podjetniško pot. Znamka Nelipot je zdaj bogatejša za široko linijo naravne kozmetike.

Jure Čuk

Vodja trženja, WOOP! Trampolin park Ljubljana
Jure Čuk, diplomiran ekonomist, je kot marsikdo danes, svojo kariero začel graditi s pomočjo slovenskih start-upov. V času recesije je zaprl svoje podjetje za izdelovanje unikatnih oblačil in pot nadaljeval v Londonu, kjer je pet let ustvarjal v trženjskem oddelku podjetij L’Oreal in Trish McEvoy. Trenutno ga najdemo v ljubljanski atrakciji trampolin park WOOP!, kjer vodi trženje, poleg tega pa je solastnik trženjske agencije Impressions ter podjetja za personalizacijo ličenja AdviseMyStyle.