samo za člane dms

Marketing novih, inovativnih rešitev v B2B svetu

Poslovne inovacije in ustvarjanje vrednosti
Format

B2B središče

Tema

B2B

Sogovornici

Teja Šerjak,
ADD
Barbara Strniša,
BE-terna

Trajanje

60 minut

Pogovor razkriva ..

Ali je B2B trg dovolj fleksibilen za nove načine razmišljanja?

Pogosti izzivi

Smo še vedno priča prepočasnosti?

Miselnost na B2B trgu

Podjetja, ki razmišljajo inovativno imajo prednost na trgu.

Ustvarjanje vrednosti

Iskanje odgovorov na zakaj in kako proizvajamo.

Spremembe so edina stalnica

Se splača sedaj vložiti v drugačne rešitve?

Barbara Strniša

Team Lead
 BE-terna
O SOGOVORNICI
Barbara Strniša je diplomirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani na smeri za marketing in je v svetu marketinga profesionalno aktivna zadnjih 14 let. Svojo kariero je začela v marketinških agencijah in kmalu spoznala, da jo zelo privlači digitalni marketing, nove tehnologije in inovativni pristopi v trženju. Z digitalnim marketingom se je ukvarjala v večih Slovenskih podjetjih, ki delujejo na različnih področjih. Med drugimi v podjetju Studio Moderna, kjer je imela različne vloge, od vodje blagovne znamke do vodje oddelka za spletno prodajo, za spletne nastope pa je skrbela tudi v Renault-Nissan Adriatic-u in podjetju Nomago. Leta 2020 se je pridružila BE-terni, kjer sedaj vodi marketing ekipo v Adriatic regiji in se posveča B2B marketingu na področju IT industrije.

Taja Šerjak

Head of Sales and Marketing
ADD
O SOGOVORNICI
Taja Šerjak, MBA je že v študentskih časih pridobivala izkušnje iz digitalnega marketinga, ki je bil leta 2009 še v povojih. Poklicna pot jo je nato vodila v finančno industrijo, kjer je pridobivala izkušnje v mednarodnih podjetjih in delovala na področju prodaje ter marketinga tako lokalno, kot na mednarodnih trgih. Od leta 2015 je prodajno-marketinške aktivnosti dopolnjevala tudi z sodelovanjem pri razvoju novih informacijskih rešitev in tako obudila afiniteto do tehnologije, ki jo gojila že v mladosti. To je bil razlog, da se je lansko leto iz finančne industrije podala v za njo, novo industrijo, IT. V letu 2020 se je pridružila prodajni ekipi ADD-ja in prevzela skrbništvo nad razvoj novega produkta, s katerim ADD danes dosega preko 85% tržni delež. Danes vodi prodajno in marketing ekipo. Ključen poudarek njenega dela je grajenje odnosa znotraj ekipe ter razvoj poslovnih priložnosti z obstoječimi in novimi strankami doma in v tujini.