samo za ćlane dms - pro in neomejeni

Marketinške priprave na negotovo prihodnost

Na zdravstveno situacijo ne moremo vplivati, lahko pa se pripravimo na dan potem
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Strategije

Sogovornik

Matjaž Grm,
Adria Mobil

Trajanje

45 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

V času, ko številni s črnogledimi pogledi zrejo v prihodnost, Matjaž Grm optimistično razmišlja o prihajajočem obdobju.

Slovenci smo discipliniran narod

Zdravstveno krizo smo odnesli z zelo malo praskami.

Pravo vrednost ustvarjajo strateška partnerstva

V krizi je potrebno realnosti pogledati v oči in hitro reagirati, če probleme odlagamo, nas bodo slej kot prej dohiteli.

Iz sejmov v virtualne dogodke

Sejmi ne bodo izumrli, bodo pa vse bolj digitalno obarvani.

Spremenjeni uporabniki

“Zakaj?”, ki ga nosi blagovna znamka, bo v novi realnosti še bolj pomemben.

Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja
Adria Mobil
O Sogovorniku
Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem medfunkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje.