samo za ćlane dms - pro in neomejeni

Marketinške priprave na negotovo prihodnost

Na zdravstveno situacijo ne moremo vplivati, lahko pa se pripravimo na dan potem
Format

Marketinški ponedeljek

Tema

Strategije

Sogovornik

Matjaž Grm,
Adria Mobil

Trajanje

45 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

V času, ko številni s črnogledimi pogledi zrejo v prihodnost, Matjaž Grm optimistično razmišlja o prihajajočem obdobju.

Slovenci smo discipliniran narod

Zdravstveno krizo smo odnesli z zelo malo praskami.

Pravo vrednost ustvarjajo strateška partnerstva

V krizi je potrebno realnosti pogledati v oči in hitro reagirati, če probleme odlagamo, nas bodo slej kot prej dohiteli.

Iz sejmov v virtualne dogodke

Sejmi ne bodo izumrli, bodo pa vse bolj digitalno obarvani.

Spremenjeni uporabniki

“Zakaj?”, ki ga nosi blagovna znamka, bo v novi realnosti še bolj pomemben.

Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja
Adria Mobil
O Sogovorniku
Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem medfunkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje.