samo za ćlane dms - pro in neomejeni
Marketinške priprave na negotovo prihodnost
Na zdravstveno situacijo ne moremo vplivati, lahko pa se pripravimo na dan potem
Format
Marketinški ponedeljek
Tema
Strategije
Sogovornik
Matjaž Grm,
Adria Mobil
Trajanje
45 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
V času, ko številni s črnogledimi pogledi zrejo v prihodnost, Matjaž Grm optimistično razmišlja o prihajajočem obdobju.
Slovenci smo discipliniran narod
Zdravstveno krizo smo odnesli z zelo malo praskami.
Pravo vrednost ustvarjajo strateška partnerstva
V krizi je potrebno realnosti pogledati v oči in hitro reagirati, če probleme odlagamo, nas bodo slej kot prej dohiteli.
Iz sejmov v virtualne dogodke
Sejmi ne bodo izumrli, bodo pa vse bolj digitalno obarvani.
Spremenjeni uporabniki
“Zakaj?”, ki ga nosi blagovna znamka, bo v novi realnosti še bolj pomemben.
Matjaž Grm
Izvršni direktor prodaje in trženja
Adria Mobil
Adria Mobil
O Sogovorniku
Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem medfunkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje.