samo za člane dms - pro in neomejeni
Ali vemo dovolj o naših uporabnikih?
Pogovor z Andražem Zorkom
Format
Marketinški pogovor
Tema
Tržno raziskovanje
Sogovornik
Andraž Zorko,
Valicon
Trajanje
50 minut
Skozi pogovor boste spoznali ...
Priča
smo novemu razslojevanju
Ker je epidemija nekaterim prinesla presežna denarna sredstva, druge pa je bistveno bolj prizadela, velja preveriti, kdo so naši ciljni segmenti.
Zvestoba
blagovnim znamkam se menja hitreje
Predvsem med mladimi se spremembe dogajajo hitreje, zato tudi krajši čas ostajajo zvesti eni blagovni znamki. Baby boom generacija je zvestejša.
Pojavljajo
se vzporednice s situacijo pred začetkom recesije
Potrošniki so previdni, inflacijo že občutijo na lastni koži. Skrbi jih finančna situacija v prihodnje.
Lahko
se učimo iz naših ravnanj med recesijo
Podjetja lahko pobrskajo po spominu in se spomnijo, kako so se na spremenjene navade potrošnikov med recesijo, odzvala sama in se v obdobju, ki prihaja poslužijo podobnih prijemov.
Andraž Zorko
Soustanovitelj in partner
Valicon
Valicon
O Sogovorniku
Andraž Zorko, avtor modela raziskave RBB, je partner in direktor v družbi Valicon. Je eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Sloveniji in na področju medijskih raziskav deluje že od leta 1998. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala. V letih 2003-2007 je bil član programskega odbora WRRS, največje konference s področja tiskanih medijev. Leta 2003 je bil nagrajen za prispevek na takratni konferenci v Bostonu. Je redni udeleženec in predavatelj na temo medijskih raziskav na konferencah doma in v tujini ter na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.