samo za člane dms - pro in neomejeni

Ali vemo dovolj o naših uporabnikih?

Pogovor z Andražem Zorkom
Format

Marketinški pogovor

Tema

Tržno raziskovanje

Sogovornik

Andraž Zorko,
Valicon

Trajanje

50 minut

Skozi pogovor boste spoznali ...

Priča smo novemu razslojevanju

Ker je epidemija nekaterim prinesla presežna denarna sredstva, druge pa je bistveno bolj prizadela, velja preveriti, kdo so naši ciljni segmenti. 


Zvestoba blagovnim znamkam se menja hitreje

Predvsem med mladimi se spremembe dogajajo hitreje, zato tudi krajši čas ostajajo zvesti eni blagovni znamki. Baby boom generacija je zvestejša. 

Pojavljajo se vzporednice s situacijo pred začetkom recesije

Potrošniki so previdni, inflacijo že občutijo na lastni koži. Skrbi jih finančna situacija v prihodnje. 

Lahko se učimo iz naših ravnanj med recesijo

Podjetja lahko pobrskajo po spominu in se spomnijo, kako so se na spremenjene navade potrošnikov med recesijo, odzvala sama in se v obdobju, ki prihaja poslužijo podobnih prijemov. 

Andraž Zorko

Soustanovitelj in partner
Valicon

O Sogovorniku
Andraž Zorko, avtor modela raziskave RBB, je partner in direktor v družbi Valicon. Je eden najvidnejših raziskovalcev medijev v Sloveniji in na področju medijskih raziskav deluje že od leta 1998. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala. V letih 2003-2007 je bil član programskega odbora WRRS, največje konference s področja tiskanih medijev. Leta 2003 je bil nagrajen za prispevek na takratni konferenci v Bostonu. Je redni udeleženec in predavatelj na temo medijskih raziskav na konferencah doma in v tujini ter na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.