samo za člane dms

Marketinški pospeški v leto 2022

Kaj nas je naučilo leto 2021?
Če ste že član/ica DMS, se za ogled prijavite v desnem zgornjem kotu in poiščite tečaj med mojimi vsebinami.
Format

Marketinški pospeški

Tema

Splošno

Predavatelji

Jernej Česen, Mak Kordić, Maruša Grah, Peter Baloh

Trajanje

180 minut

V posnetku boste odkrili ...

Kaj je naše goste naučilo leto 2021 in katera orodja so jim omogočila pospešek v leto 2022?

Peter Baloh

Ljudje se slabo zavedamo svojih prednosti.

Mak Kordić

Mentor je oseba, ki postavlja prava vprašanja ob pravem času.

Maruša Grah

Kakovost naših odnosov določa kakovost našega življenja.

Jernej Česen

Do uspeha vodita pogum in vztrajnost.

Predavatelji

Peter Baloh

Soustanovitelj in strokovnjak za uvajanje novosti in sprememb, e2grow
Peter Baloh je strokovnjak za uvajanje novosti in sprememb na področju transformacije organizacijske kulture in voditeljskih procesov, ki naročnikom prinašajo dokazljive poslovne rezultate. Posameznike in time v podjetjih preobrazi z uporabo izključno najboljših svetovnih spoznanj, praks in orodij. Rdeča nit vseh angažmajev je izmerjen #impact, ki ga dobi stranka. Z ožjo ekipo e2grow vodi mrežo 110+ coachev iz 25 držav, katere poslanstvo je ustvarjati svet, kjer zaposleni radi opravljajo svoje delo in si vsak dan prizadevajo za zmage svojega podjetja.

Mak Kordić

Direkotr, CNJ
Mak Kordić je digitalec po srcu in duši. Ima več kot 10 let izkušenj za krmilom digitalne agencije CNJ digital, kjer je razvijal digitalne projekte za domače in tuje naročnike. Svetovalec za digital različnim startupom in podjetjem, žirant in ustanovitelj skupnosti digitalnih agencij v Sloveniji.

Jernej Česen

SVP OF DISTRIBUTION & BI IN GENERALNI DIREKTOR EKIPA2
Jernej Česen je svojo pot začel v Mercatorju na finančnem področju. Kasneje prevzel funkcijo direktorja Strateškega kontrolinga Skupine Mercator s fokusom na področja razvoja strategij in M&A. Leta 2014 se je pridružil ekipi Outfit7 kjer je SVP of Distribution & BI in Generalni direktor Ekipa2 (odvisne družbe Outfit7). Za področje, ki ga pokriva najraje reče da je “mineštra”, različne stvari, ki pa servirane fajn pašejo skupaj. 

Maruša Grah

Vodja marketinga, MOBIK
Marušo Grah je karierna pot vodila od agencijskega okolja v medije, nato v start-up, ko ta še ni imel današnjega poimenovanja, od tam k največjemu domačemu spletnemu trgovcu ter na koncu v spletne storitve. Kot vodja oddelka je odgovorna za celoten stroškovno-prihodkovni vidik oddelka, tako da ve, koliko podjetje stane vsaka glava v njenem oddelku, a hkrati zna gledati s ptičje perspektive. Zelo dobro pozna področja prodajno-nakupovalnih skupnosti, prodaje kariernih orodij in izgradnje blagovne znamke delodajalca.